DaVito Geplaatst: 3 december 2011 Geplaatst: 3 december 2011 hier de cccam cccam-2.2.1_azboxhd-neutrino_mipsel.ipk
zorlith1 Geplaatst: 3 december 2011 Geplaatst: 3 december 2011 @nefelimhg Ik gebruik de laatste Hans lijst Deze zet ik er in met DreamSet en stel bij Setup de Firmware in op Coolstream. Na plaatsen even rebooten. Zorlith
Ron Planet Geplaatst: 4 december 2011 Geplaatst: 4 december 2011 (aangepast) De CCcam plaatsen is geen probleem, maar hoe- met welke knop kun je hem activeren? Bedankt alvast ! ps: waar kan ik details over de image vinden ? 4 december 2011 aangepast door Ron Planet
DaVito Geplaatst: 4 december 2011 Geplaatst: 4 december 2011 Als je in de cccam.cfg je cline invult van de box waar je de kaart mee deelt dan moet het na een herstart werken. Je hebt in het menu ook een regel bij met script run. Succes
Beheerder Michel Geplaatst: 4 december 2011 Beheerder Geplaatst: 4 december 2011 Alhoewel deze eerste versie nog niet heel best werkt, moet ik de fabrikant wel een pluim geven. Dat ze voor een half werkende twin tuner waarvan de originele firmware niet (goed) doet wat de gemiddelde klant er mee wil doen, dan toch verder gaan met een andere (single tuner) firmware en er dan ook nog officieel verantwoordelijkheid voor nemen, vind ik zeker een pluim waard. Als neutrinoHD niet goed werkt, weet je in ieder geval waar je terecht kunt. Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
smithx Geplaatst: 4 december 2011 Geplaatst: 4 december 2011 Ja, het lange wachten op nieuwe firmware wordt beloond. Geen werkende twintuner, geen Wifi en o.a. geen blind scan meer. Onbegrijpelijk dat er nog AZBOX gebruikers zijn die tevreden zijn met de nieuwe firmware. Opensat is na zoveel tijd kennelijk nog steeds niet in staat een goed werkende firmware te ontwikkelen. Smithx
verwijderd Geplaatst: 5 december 2011 Geplaatst: 5 december 2011 (aangepast) @all Er komt deze week een update voor Neutrino waar weer het een en ander verbeterd is. Dus hou de fora in de gaten. Ja Neutrino werkt nog niet goed maar er werd zoveel om gevraagd dat men niet anders kon dan alvast deze versie uitbrengen. Bekijk het van de positieve kant: Het kan alleen maar beter worden. Groet Ronnie1966 5 december 2011 aangepast door Ronnie1966
johndegr Geplaatst: 6 december 2011 Geplaatst: 6 december 2011 (aangepast) Had eerder bericht geplaatst, gaat over dit topic, dus volgens mij behoord mijn vraag hierin. ################################ Dan krijg je dus een dikke waarschuwing. *** Ik schrijf natuurlijk niets voor niets dat je nieuwe vragen in een nieuw topic met een duidelijke onderwerp titel moet stellen. Dan moet je dus niet eigenwijs tegen de instructies van een moderator in, toch de vraag opzettelijk nogmaals in dit topic plaatsen want dat verlies je natuurlijk altijd. 6 december 2011 aangepast door Michel Zie ***
Beheerder Michel Geplaatst: 6 december 2011 Beheerder Geplaatst: 6 december 2011 @all Er komt deze week een update voor Neutrino waar weer het een en ander verbeterd is. Dus hou de fora in de gaten. Ja Neutrino werkt nog niet goed maar er werd zoveel om gevraagd dat men niet anders kon dan alvast deze versie uitbrengen. Bekijk het van de positieve kant: Het kan alleen maar beter worden. Groet Ronnie1966 Sommige mensen denken al 3 jaar positief, maar dat haalt toch niet zo heel veel uit Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
kayser Geplaatst: 13 december 2011 Geplaatst: 13 december 2011 Enigma ziet mijn ziggo kaart niet. Neutrino is nogo heb dvb-c en dvb-s tuner. oficieele firmware loopt om de paar dagen vast. Heb echt de neiging deze bagger doos bij de prullebak te gooien.
D_liver Geplaatst: 13 december 2011 Geplaatst: 13 december 2011 Kaartlezer werkt gewoon in enigma2 wel ff CCcam.cfg instellen. 2 x Maxytec Multibox 4K 1 x Zgemma H9 combo
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen