Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Elke dag om 09.00 krijg ik netjes de Rytec EPG binnen maar sinds enkele weken of sinds de wintertijd klopt voor meerdere zenders de info niet meer .Op sommige zenders staat alles dubbel met een uur verschil en dit heeft zeker met winterijd te maken maar ook zenders waar het de info dubbel staat met maar 5 minuten verschil.

Ik heb al eens de box van de stroom gehaald en ook met DCC de epg dat file verwijdert maar niets helpt.

Bestaat hier een oplossing voor?

mvg

Dreambox 8000 Openpli 7.3  HDD 1,5 TB west. dig

VU Ultimo Openpli 8.3 HDD 1.0 TB

diseq astra 1 2 3 hotbird sirius thor

Geplaatst:

Het uur tijd verschil is er allang uit.

Dubbele entries met 5 minuten verschil kunnen voorkomen.

Een zender die hier veel last van heeft is Ketnet/Canvas. Ik heb de info ff opgevraagd van mijn box voor vandaag en hierin komen geen dubblee entries voor. Zie hieronder.

Reden voor deze dubbele entries: Bij het downloaden van de epg zorg ik ervoor dat "vandaag" altijd opnieuw gedownload wordt. de andere dagen komen uit mijn cache.

Nu onthoud Uw box de oude epg en voegt de nieuw epg eraan toe. Nu kan het gebeuren dat bij programma wijzigingen de nieuwe epg iets verschoven is tov de oude epg. Hierdoor kan het dus voorkomen dat dubbele entries erin zitten.

Je kunt dit manueel corrigeren door alle epg te wissen. Ook de Crossepg database wissen AUB. Op Open PLi zit in Systemtools een hulpmiddel om dit te doen.

Andere images moeten dit doen met:

init 4

rm /hdd/epg.dat

init 3

en het manueel wissen van de Crossepg database.

Hierna de epg terug importere AUB.

Willy

So. 4.12.2011 Ketnet/Canvas HD Junior Eurovisie Songfestival 2011

9:50 120 min. (Herhaling)

11:50 1. Rusland: Ekaterina Ryabova - 'Kak Romeo i Dzhulyetta', 2. Letland: Amanda Ba?makova - 'Meness suns', 3. Moldavië: Lerica - 'No-No', 4. Armenië: Dalita - 'Welcome to Armenia', 5. Bulgarije: Ivan Ivanov - 'Supergeroy', 6. Litouwen: Paulina Skrabyt - 'Debesys', 7. Oekraïne: Kristall - 'Evropa', 8. Macedonië: Dorijan Dlaka - 'Zhimi ovoj frak', 9. Nederland: Rachel -' Ik ben een teenager', 10. Wit-Rusland: Lidiya Zabolotskaya - 'Angely dobra', 11. Zweden: Erik Rapp - 'Faller', 12. Georgië: Candy -' Candy Music', 13. België: Femke - 'Een kusje meer'.

So. 4.12.2011 Ketnet/Canvas HD Karrewiet

11:50 10 min. N/A

12:00 N/A

So. 4.12.2011 Ketnet/Canvas HD Canvas klassiek

12:00 50 min. N/A

12:50 Knapenkoren hebben altijd al mensen ontroerd met hun engelachtige gezang. Deze documentaire van Philppe Reypens geeft een blik in de wereld van de beroemdste knapenkoren. We zien hoe ze worden gerecruteerd, hoe hun opleiding in mekaar zit, hoe de kinderen omgaan met de fysieke en psychologische druk en vooral met het einde van hun carrière als koorknaap bij hun stembreuk. Tegelijk geeft de film inzicht in de grote traditie en lange geschiedenis van de knapenkoren en hun repertoire. Met o.m. de Wiener Sängerknaben, de Nachtegalen van Poznan, het Knabenchor Hannover en het koor van Worcester Cathedral en Les Petits Chanteurs à la croix de bois.

So. 4.12.2011 Ketnet/Canvas HD Middagonderbreking

12:50 30 min. N/A

13:20 N/A

So. 4.12.2011 Ketnet/Canvas HD Sporza

13:20 280 min. N/A

18:00 Met om 13u20 WB veldrijden in Igorre, rechtstreeks verslag. - Aansluitend het wielerjaaroverzicht 2011! Voorts een verslag van de Snowboard World Tour manche in Beijing, in 'Hands Up' de volleybalwedstrijd Asse-Lennik/Menen en een reportage over de barre tocht van de broers Borlée en de rest van het 4x400m team naar de Noordpool.

So. 4.12.2011 Ketnet/Canvas HD Galaxy Park

18:00 45 min. compilatie. Seizoen 1,. Aflevering. 1

18:45 Compilatie van de voorbije week..

Acteurs: Alex Van Haecke, Astrid Sercu, Erik Burke, Immanuel Lemmens, Lauren De Ruyck.

So. 4.12.2011 Ketnet/Canvas HD Disney Phineas and Ferb

18:45 15 min. Aflevering. 74

19:00 N/A

So. 4.12.2011 Ketnet/Canvas HD Karrewiet

19:00 10 min. N/A

19:10 N/A

So. 4.12.2011 Ketnet/Canvas HD Sinteressante dingen

19:10 20 min. Aflevering. 4,

19:30 De Sint en Piet sturen een cadeau met een raket de ruimte in en geven het beste van zichzelf in een operette met de kapiteins.

So. 4.12.2011 Ketnet/Canvas HD De kleine prins

19:30 30 min. Seizoen 1,. Aflevering. 8,

20:00 Op de planeet van de muziek hangt het geluk van de bewoners af van de liederen van Euphonie. Maar die zingt steeds minder en minder en ziet er alsmaar ongelukkiger uit. Eigenlijk heeft Euphonie liefdesverdriet.

So. 4.12.2011 Ketnet/Canvas HD Journaal

20:00 15 min. N/A

20:15 N/A

So. 4.12.2011 Ketnet/Canvas HD De Canvasconnectie

20:15 30 min. Aflevering. 10,

20:45 Het oeuvre van de Engelse kunstenaar Mark Wallinger (1959) is heel verscheiden. Hij is opgeleid als schilder, maar gebruikt ook fotografie, video, performance, sculptuur en installaties als medium. Daarnaast speelt de taal een belangrijke rol. In zijn werk stelt Wallinger sociale, politieke en religieuze kwesties aan de orde. Dat doet hij met een vaak opmerkelijke lichtheid. Met het spraakmakende 'State Britain' won hij in 2007 de Turner Prize. Dit werk met een lengte van 43 meter vormt nu de kern van de tentoonstelling in De Pont - zijn eerste in Nederland. www.depont.

So. 4.12.2011 Ketnet/Canvas HD The Doors

20:45 60 min. Mr. Mojo Rising. The Story of LA Woman

21:45 'LA Woman' was de laatste plaat van de Amerikaanse band The Doors mét hun charismatische frontman Jim Morrison. Die stierf op 3 juli 1971 tijdens een verblijf in Parijs, op 27-jarige leeftijd. Het album bevat hits als 'Riders on the Storm', 'Love her Madly' en de titelsong, met de memorabele mantra 'Mr. Mojo Rising', een anagram van 'Jim Morrison'. In de documentaire vertellen de ovelevende groepsleden (Ray Manzarek, Robbie Krieger en John Densmore) hoe de plaat tot stand is gekomen en hoe het leven van The Doors in die tijd was. Er zijn ook interviews met Jac Holzman (stichter van hun platenlabel Elektra Records), Bill Siddons (manager), Bruce Botnick (technicus en coproducer van de plaat) en andere kroongetuigen uit die tijd. Hun verhalen worden geïllustreerd met archiefbeelden van live-optredens en studio-opnames en nieuwe muzikale demonstraties van de resterende Doors-leden.

So. 4.12.2011 Ketnet/Canvas HD Hunger

21:45 95 min. N/A

23:20 In 1981 ontneemt de Britse regering alle paramilitaire gevangenen hun politieke status. In eerste instantie weigeren de IRA-leden in de beruchte H-blokken van de Maze-gevangenis uit protest een gevangenisuniform te dragen en wassen ze zich niet meer. Een aantal van hen gaat nog veel verder. Bobby Sands ging in hongerstaking voor een betere behandeling van politieke gevangenen. Dit is het verhaal van de laatste zes weken uit zijn leven..

Acteurs: Michael Fassbender, Stuart Graham, Lalor Roddy, Brian Milligan, Liam McMahon.

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Geplaatst:

Op Open PLi zit in Systemtools een hulpmiddel om dit te doen.

Andere images moeten dit doen met:

init 4

rm /hdd/epg.dat

init 3

Waar zit dit precies in OpenPLi, en werkt dit ook met OpenPLi 2.0 ?

Ik denk dat ik nog een versie van 2.0 heb in plaats van de nieuwere 2.1

Geplaatst:

Ik heb er op maandag verschillende zoals

Samson en gert 16.25 en 16.30

De sintkrant 16.45 en 16.50

De sintkrnat 17.15 en 17.20

Karrewiet 18.05 en 18.10

Galaxy park 18.15 en 18.20

enz.

bij de natuurzenders D B alle zenders met 1 uur verschil alle dagen

ik heb openpli dus ik ga eens testen met systemtools.

mvg

Geplaatst:

Kabeltje87 is Systemtools een applicatie in Open pli of waar kan ik dit vinden?

Ik heb gekeken bij Instellingen /systeem / en dan alle opties afgelopen maar zie nergens een mogelijkheid om epg te wissen.

Cross epg gebruik ik niet voor zover ik weet.

Bij de optie "Aanpassen " staan volgende:

Toon Eit nu/straks staat op ja

Eit epg inschakelen staat ook op ja alsook freesat epg/ viasat epg en enable netmed epg staan ook alle op" ja"

mvg

Geplaatst:

Systemtools moet je installeren. (Is gewoon te downloaden via apllicaties)

Hierna vind je deze in Ppanels - onder de blauwe knop.

Willy

~~Rytec Team~~
Mutant HD-2400 /  OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler)
VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS
*All Rytec EPG POWERED*

Geplaatst:

Systemtools moet je installeren. (Is gewoon te downloaden via apllicaties)

Hierna vind je deze in Ppanels - onder de blauwe knop.

Willy

Ik heb reeds 3 keer alle applicaties doorgenomen maar kan er nergens eentje vinden dat Systemtools heet.

Kan je de exacte naam / groep vermelden.

Alvast bedankt

mvg

Geplaatst:

Ik heb reeds 3 keer alle applicaties doorgenomen maar kan er nergens eentje vinden dat Systemtools heet.

Kan je de exacte naam / groep vermelden.

Alvast bedankt

mvg

In OpenPLi 2.1

Applicaties -> groene toets -> extensions en kies dan de plugin: systemtools-for-ppanels (081)

Grts.

Geplaatst:

In OpenPLi 2.1

Applicaties -> groene toets -> extensions en kies dan de plugin: systemtools-for-ppanels (081)

Grts.

Ik was er juist achter.

Wat baten kaars en bril als de uil enz. :cool:

Momenteel loopt de nieuwe epg binnen.

Binnen enkele minuten weet ik of alles gelukt is.

Allemaal bedankt.

mvg

Geplaatst:

Bevestiging.

Alles gelukt en dubbele aanduiding verdwenen.

nogmaals allen dank

mvg

Geplaatst:

Bij nader inzien blijft er toch nog een probleempje.

De natuurzenders van D.B. geven nog steeds dubbele aanduiding met 1 uur verschil.

mvg

Geplaatst:

In OpenPLi 2.1

Grts.

Dank u, weet nu wel niet of ik nog OpenPLi 2.0 of 2.1 heb, in elk geval, die plugin bestaat en heb hem geïnstalleerd.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...