Funfreak Geplaatst: 3 december 2011 Geplaatst: 3 december 2011 Moet ik na een flash van nieuwe software voor al mijn tuners afzonderlijk de zenders op alle satellieten laten zoeken? Of is 1x voor tuner a voldoende om ook alle andere tuners (b,c en d) mee te kunnen laten liften?
sanne141 Geplaatst: 3 december 2011 Geplaatst: 3 december 2011 ja, of automatisch. Dan pakt hij ze allemaal.
Loui (K) Geplaatst: 3 december 2011 Geplaatst: 3 december 2011 Ik gebruik altijd de laatste lijst die voor de flash in je box stond ,die zet ik later gewoon weer terug klaar.
SIMBAke Geplaatst: 3 december 2011 Geplaatst: 3 december 2011 Ik gebruik altijd de laatste lijst die voor de flash in je box stond ,die zet ik later gewoon weer terug klaar. ik doe dat ook , sats scannen heb ik eigenlijk nog nooit gedaan , is ook niet nodig denk ik. duurt trouwens veel te lang VU+ ultimo en ultimo 4K Dreambox DM8000 ( stofverzamelaar ) Gigablue Quad HD ( stofverzamelaar )
Loui (K) Geplaatst: 4 december 2011 Geplaatst: 4 december 2011 ik doe dat ook , sats scannen heb ik eigenlijk nog nooit gedaan , is ook niet nodig denk ik. duurt trouwens veel te lang Zo 2x per maand laat ik hem volledig scannen en dan maak ik de lijst weer up to date.
Tonskidutch Geplaatst: 4 december 2011 Geplaatst: 4 december 2011 na het flashen zet men z'n eigen lijstje meestal weer meteen terug zodra diseqc is ingesteld en netwerk is ingesteld in de setupwizard. dat gaat het snelst en heb je meteen weer je eigen bouqetten terug... toch? en is dus voor meerdere tuners beschikbaar. ciao Orlando in Love Japanese Breackfast
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen