Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Wat is eigenlijk het verschil tussen dual core en een core 2 duo processor? Welke is sneller?

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Geplaatst:

Een dual core is een processor met 2 kernen. Een Core 2 duo is een familie naam van processoren vervaardigd door Intel (Core2), inmiddels wel verouderd. Duo houdt in 2 Cores. Zonder aanvullende gegevens is het onmogelijk te zeggen wat sneller is.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Geplaatst:

In een HP dc7800 zit een Core 2 Duo E6550 - 2,33 GHz processor en in een dc7900 een Dual Core 2.93 E7500 processor. En ik heb het allemaal niet meer bijgehouden wat sneller of beter is.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Geplaatst:

Zitten beiden in dezelfde familie. Je mag er vanuit gaan dat de hoger geklokte versie sneller is.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen