leo1949 Geplaatst: 4 december 2011 Geplaatst: 4 december 2011 Nog even wachten voordat er een stuk Heerlen word verzwolgen in een groot gat van 200 bij 200 meter http://www.youtube.com/watch?v=SJe-D_z2LsE Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.
vladimirke Geplaatst: 4 december 2011 Geplaatst: 4 december 2011 Inderdaad leo, ik heb er ook geen goed oog meer in. Je zou maar bewoner van een flat daar zijn en er uit moeten.
pukje Geplaatst: 4 december 2011 Geplaatst: 4 december 2011 de duitse radio meld dat ze de handel met explosieven gecontroleerd willen laten instorten binnen een paar dagen tue en fh juelich werken aan een plan
borsjea Geplaatst: 4 december 2011 Geplaatst: 4 december 2011 Inderdaad leo, ik heb er ook geen goed oog meer in. Je zou maar bewoner van een flat daar zijn en er uit moeten. En maar hopen dat je een goede opstal verzekering hebt afgesloten die de boel vergoed als er noodzakelijk gesloopt moet worden.
Beheerder Michel Geplaatst: 4 december 2011 Beheerder Geplaatst: 4 december 2011 Erg hoor voor die over het algemeen al erg oude mensen. Ben benieuwd wie er verantwoordelijk is voor de schade. Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
pukje Geplaatst: 4 december 2011 Geplaatst: 4 december 2011 bekenden van ons wonen in een flat ernaast (40meter) 70 jaar en hebben van brandweer vernomen "houd een koffertje klaar voor het geval je vlug weg moet" op de 12de verdieping
Moderator ceesv Geplaatst: 4 december 2011 Moderator Geplaatst: 4 december 2011 In de "mijnstreek" in Duitsland gebeurt dit regelmatig. Daar is het instorten van oude mijntunnels een veel voorkomend probleem. Er zijn gevallen, waar complete huizen in gaten met een doorsnede van 50 meter 10 meter de grond in verdwijnen. Er is in Duitsland een fonds wat deze schade vergoed. Naar aanleiding van dit nederlandse geval zullen de verzekerings maatschappijen de premie wel gaan verhogen. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
pukje Geplaatst: 4 december 2011 Geplaatst: 4 december 2011 (aangepast) ik denk dat het te maken heeft met het mijn warm water project ,ze pompen water in de mijn gangen wat bewegingen geeft 4 december 2011 aangepast door pukje
Outta space Geplaatst: 4 december 2011 Geplaatst: 4 december 2011 Zakt er goed weg zo te zien: http://www.heerlen.nl/Pub/Home/Home-Nieuwsberichten/Communicatie/Nieuwsberichten-t-Loon/Fotos-van-t-Loon.html
vladimirke Geplaatst: 4 december 2011 Geplaatst: 4 december 2011 Gaan ze morgen het winkelgedeelte slopen?
edbe Geplaatst: 4 december 2011 Geplaatst: 4 december 2011 is wel erg voor de mensen wat daar wonen, zo vlak voor de Kerst. 2 x Gigablue UHD & Bigsat 42e,28e,23e,19e,13e,1w
BokkieBok Geplaatst: 5 december 2011 Geplaatst: 5 december 2011 Hier nog wat achtergrond info en geschiedenis over 't Loon. Het heeft toch al een bewogen geschiedenis gehad. http://www.heerlenvertelt.nl/2011/02/duizenden-belangstellenden-bij-inferno-in-t-loon/ HTPC -> Intel Q6600 - 3 GB RAM - Geforce 8600 GT - 2000 GB HD - Creatix CTX948 - Skystar HD2 - Tevii S470; Multytenne Twin + Funke DSC310; Win7 32bit; DVBViewer Pro 5.0 met Recording Service
pukje Geplaatst: 5 december 2011 Geplaatst: 5 december 2011 Gezien de ravage in de kelder is het hopen dat de zaak het tot maandag houdt. Niemand die daar een zinnig woord over kan zeggen." Gek het duitse nieuws wist zaterdag avond al te melden dat de parkeergarage met explosieven gecontroleerd tot instorten gebracht wordt . Als de gemeente vanmiddag met de zelfde oplossing komt is het hele verhaal erom een van te voren opgemaakt spel
Tonskidutch Geplaatst: 5 december 2011 Geplaatst: 5 december 2011 een van te voren opgemaakt spel lijkt me wel erg ver gezocht, pukje mijn schade komt in de regio al jaren voor maar dit is toch wel een heel ernstige ramp, voor bewoners en betrokkenen. ciao Pabadam Yonderboi
pukje Geplaatst: 5 december 2011 Geplaatst: 5 december 2011 hoho ja je hebt volkomen gelijk het woordje spel was niet mijn bedoeling maar bedoelde plan als het zo zou zijn heb ik daar ook nog begrip voor ,de mensen stapje voor stapje inlichten
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen