Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Kan een TV Vlaanderen smartcard waarvan het abonnement afgelopen is, gebruikt worden om een Telesat abonnement af te sluiten ?

Is toch dezelfde 'famillie', nee ?

Geplaatst:

Je TVV-kaart gaat niet werken voor Telesat maar ik vind nergens iets terug dat je als Vlaming geen abonnement bij hun kan afsluiten.

Net als TVV vragen ze enkel naar een registratie op een Belgisch adres.

Geplaatst:

Begrijp ook niet waarom dit eigenlijk niet kan.

Omgekeerd kan blijkbaar wel nl. een Telesat abonnement nemen en dan als optie de vlaamse zenders.

Het enige wat je dan mist is eigenlijk vtm hd. Eén en Canvas hd krijg je wel via Telesat.

Hoop eigenlijk dat ze bij TV-Vlaanderen binnenkort de zenders van RTBF la une en la deux gaan doorgeven. Is technisch alvast geen probleem nu deze zenders naar 19,2° Oost verhuisd zijn. Zou toch mooi zijn dat we de Waalse openbare zenders kunnen ontvangen...

Greetz,

Pieter

Visiosat Big Bisat 5W - 19,2E - 23,5E - 28,2E      (Atlantic Bird & Astra 1, 2 & 3)
Rebox RE-2200HD HD-ontvanger (Astra 1 en 3) - VU+ Duo (Enigma 2 met CCcam & officiële canal digitaal module)
M-7 Telesat officiële box 
Sony HX-850 (40 inch)                                            Sony W85C (65 inch)

Geplaatst:

@ Pieter-Brugge,

VOLLEDIG mee eens - Ik begrijp ook niet waarom men ZO moeilijk doet bij TV-VL ??

Grt, Marc.

1x Triax78 enkel voor 23.5° - 1x Cahors BigBisat voor 13° + 19.2° (centraal) + 28.2° - 4x Inverto Twin Black LNB - 2x DiSEqC Switch - KOKA799 - HORIZON HD-S2 Satelliet meter - 40" SONY tv met CI-module/SC - Diverse ontvangers ivm instellen en testen....   

Geplaatst:

Hopelijk maken ze er werk van.

Je kan ze immers gewoon uit de lucht halen als je dicht genoeg bij Wallonië woont.

Net daarom vraag ik me af of het zo'n dure zenders zouden zijn qua auteursrechten enz.

- VU+ Duo met OpenPli, TVV Basic+ abo --> Basic Light

- Triax 78 met multiblock 13-19,1-23-28,2

- Panasonic TX-P46G10 full HD.

Geplaatst:

Bij mij zijn die eens open gegaan is wel een paar maanden geleden .En na een week terug geblokeert .Het moet normaal gaan met een TVvl.kaart ander gingen die niet open .Gr.....

Sonny led 32itch TV   M7 MZ-101 HD 80cm schotel4losse lnbs 0.1 VISSION ontv.13-19-23-28.bassic+

Geplaatst:

denk wel vrij te ontvangen met onderbrekingen op telesat mogelijk iets met bitsinstellingen als er iemand mer over weet laat iets weten groetjes rogerken

cob

Geplaatst:

Télésat is wel 'verplicht' van de Nederlandse zenders aan te bieden daar Télésat ook verkocht wordt in Brussel, en laat nu net daar alles tweetalig (of toch verondersteld tweetalig) te zijn...

Maar je kan dus inderdaad geen abonnement nemen voor TVV en TéléSat op één kaart.

TV Vlaanderen en Télésat hebben ook dezelfde nr niet...

• 2 weken later...
Geplaatst:

Weer een beetje hoop voor ons..

Volgens Kees Färber in Footprint van Astra is het wel de bedoeling om de RTBF-kanalen beschikbaar te maken voor TV-Vlaanderen abonnees.

Een planning is er nog niet. Vermoedelijk in de loop van 2012.

Bron: totaaltv

Groeten,

Pieter

Visiosat Big Bisat 5W - 19,2E - 23,5E - 28,2E      (Atlantic Bird & Astra 1, 2 & 3)
Rebox RE-2200HD HD-ontvanger (Astra 1 en 3) - VU+ Duo (Enigma 2 met CCcam & officiële canal digitaal module)
M-7 Telesat officiële box 
Sony HX-850 (40 inch)                                            Sony W85C (65 inch)

Geplaatst:

niet altijd doen de groepen/aanbieders moellijk,maar het is in 90% van de gevallen de auteursrechten die het doen.mocht er een oplossing komen,voor een europees auteursrecht ipv een landelijk/regio auteursrecht,dan zouden we alle europese zenders (mits betaling) kunnen zien.dan moet bvb CD,de nederlandse commerciële zenders niet meer coderen,en moeten de publieke belgische nederlandse en etc zenders ook niet meer gecodeerd worden.

dat is iets waar we van dromen,maar het zal vrees ik altijd een droom zijn,want hollywood en etc,zijn te machtig :(

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen