Ga naar inhoud


Openbox S9 flashen met firmware voor andere merken


Smurf

Aanbevolen berichten

Ik heb een Bolt HD die op dit moment via usb geflasht is met Openbox S11 firmware. Nu zijn de meeste opties in het menu uitgeschakeld en had ik het idee de ontvanger nog eens serieel te flashen incl. de bootloader. Heeft iemand dat al eens gedaan? Kun je evengoed weer terug naar s9 firmware na het flashen? Werkt dat ook met firmware voor hele andere ontvangers met 3602 chipset?

Bolt HD, strong srt8000 sattracker 4, srt4125 concord 1.05, hotbird, astra 1,2,3

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb vandaag alle blokken van de S10 FW (op het blok maincode na) in de S9 gezet. De S9 gaat er niet van in de stress maar zie ook geen nieuwe menus. Bij het maken van een dump wordt de datum van de FW in de FW teruggezet op 22-4-2011, dit is heel apart terwijl er FW in zit van september.

 

Het lijkt of de FW in de originele fabrieksinstelling teruggaat.

 

Het enige blok wat ik nog niet heb geprobeerd in de S9 te zetten, is de maincode van de S10. Ik ga dat nog wel proberen.

 

Wie weet de reden dat S10 FW kennelijk niet in de S9 kan maar de S9 wel in de S10?

Openbox sg9 HD PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan bij mij de S9, S10 en S11 firmware via usb er op zetten,

echter bij S10 en S11 firmware werken de menus niet behalve netwerk setup en usb upgrade

 

mijn beestje heeft de 396mhz processor oid

aangepast door Smurf

Bolt HD, strong srt8000 sattracker 4, srt4125 concord 1.05, hotbird, astra 1,2,3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...