Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Na ruim een jaar VTi te hebben gedraaid op mijn Duo heb ik eens besloten de laatste PLi open te downloaden om te proberen.

+Download is goed te vinden op de overzichtelijke website

+Flashen gaat goed, terug zetten backup van VTi word keurig herkent

-Installeren van softcam, downloaden lukt wel maar is vervolgens niet terug te vinden in het menu Cams, meerdere cams gedownload maar geen is te kiezen, na een package upgrade en een herstart werd mijn kaart wel herkent maar nergens in het menu een cam te vinden..

-het software download menu happerde soms, er verscheen niets of hij zij dat hij up to date was.

Ben toch weer terug gegaan naar VTi,

-lastig dat je dat bestandje wat je eerst moet flashen van een andere site moet halen waar je eerst weer moet registreren

VU+ Duo, dreambox 500s, Rebox 4000, Openbox, cccam, Wavefrontier 90 met 13,19,23,en 28,2

Geplaatst:

Wil weer lukken dat dit draadje net nu bovenkomt nu dat ik ook weer met Pli aan het spelen ben. :D

Mijn besluit is dat voor algemeen gebruik de VTi iets moeilijker werkt, maar veel stabieler. Ik heb met VTi nog nooit groene schermen gehad, terwijl met PLi geregeld. Net nu nog toen ik de Youtube player wou proberen op mijn nieuwe UNO met Pli. Hij geeft meteen groen scherm als je een filmpje aanklikt.

De mogelijkheden binnen VTi lijken me ook uitgebreider, terwijl de mediaplayerfuncties in PLi dan weer beter(makkelijker)zijn voor streaming ed.

De beschikbare skins in VTi zijn mooier, maar VTi start tergend traag op. PLi is dan weer supersnel.

Tsja, het perfecte bestaat niet zeker?

VU+Duo4K op Loewe Bild 5.65 OLED UHD HDR tv,  Raspberry Pi3 + Apple TV HD in bureau op Loewe Individual 46, Apple TV 4K op slaapkamer icm Loewe Bild 5.55 LCD in kast van ART55 😅

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...