Gast Geplaatst: 6 september 2001 Geplaatst: 6 september 2001 Hoi, heb zonet met succes laatste officiële firmware op de Humax gezet via Humax Control Center, maar voor de 3.2 patch van Crazy Ivan(new5400hic.hdf) krijg ik bij de downloadstart op het Humax display E-HF als foutmelding (invalid HDF format). Wat heb ik over het hoofd gezien?
borsjea Geplaatst: 7 september 2001 Geplaatst: 7 september 2001 MOgelijk tijdens het downloaden van internet beschadigd, zou zeggen download hem nog eens en probeer het weer
Gast Geplaatst: 7 september 2001 Geplaatst: 7 september 2001 Dacht ik ook, maar hetzelfde geldt voor de versie van planet hemp 3.2. Ze staan allebei keurig op mijn desktop als zipfile met icoontje resp. 779 KB en 772 KB groot. Wat is verder de juiste procedure?
Gast Geplaatst: 7 september 2001 Geplaatst: 7 september 2001 Jongens, vergeet de hele zaak maar. Er was iets fout met het "extracten" van de zip file. <P>Yeppiejeeeehhhh !!!!!! De magische duckbeelden zijn op mijn schermpie getoverd. Met dank aan allen die dit mogelijk maakten. Over en out
Aanbevolen berichten