Nowtv Geplaatst: 4 december 2011 Geplaatst: 4 december 2011 Wij hebben op RTL4 HD bij hel blauwe en rode achtergronden dat het beeld slecht is. Er rollen strepen door het beeld, lijkt of het teveel wordt uitgestuurd. Hebben meer dit probleem. Op de andere kanalen HD is het mij nog niet opgevallen. Op een andere box met scart zie ik ook op RTL4HD soms strepen bij een helle achtergrond. Nu bij Sunday Night fever is het met de paarse achtergrond ook heel erg. Dus lijkt het mij dat het niet hier zit.
mcalistair Geplaatst: 4 december 2011 Geplaatst: 4 december 2011 (aangepast) Hier ook strepen door het beeld op RTL4 HD.... Ik heb eeb Rebox PVR 9000HD Iemand een idee? PS ligt niet aan mijn signaal dat is 87% en het is sinds een paar dagen pas. 4 december 2011 aangepast door mcalistair
Nowtv Geplaatst: 4 december 2011 Auteur Geplaatst: 4 december 2011 Dan zal het idd niet aan mijn spullen liggen. Het beeld lijkt wel analoog zo slecht als er fel paarse en blauwe achtergronden zijn. Lijkt wel op DVB-T beeld op de plasma.
verwijderd Geplaatst: 4 december 2011 Geplaatst: 4 december 2011 Hier ook last van, misschien zijn ze weer met iets aan het testen?? Hier op AZBOX ME en AZBOX PremiumHD+ Alleen jammer dat dat altijd in de weekenden is. Hier ook alleen op RTL4HD Groet Ronnie1966
bersat Geplaatst: 4 december 2011 Geplaatst: 4 december 2011 Volgens de Europese buienradar zware buien boven Luxemburg. Ber bersat Kathrein Ufs912, Amiko Alien shd-8900, SmartWi
Jossie Geplaatst: 4 december 2011 Geplaatst: 4 december 2011 Hey ronald ! ik heb hier ook slecht beeld op rtl 4.... groeten uit apeldoorn AZbox ME 0,4 Tb en Dreambox 500HD met 1,5Tb + netwerk schijven Popcorn Hour A-110 met 1 Tb Eminent 7071 met 500GB Dreambox 500HD met 1,5Tb aan netwerk schijven PS3- nick name JOSSIE-NL
jimny Geplaatst: 4 december 2011 Geplaatst: 4 december 2011 Die strepen zaten er gisteravond ook al en ik weet niet of er toen ook onweersbuien zaten boven Luxemburg
Moderator ceesv Geplaatst: 4 december 2011 Moderator Geplaatst: 4 december 2011 Lijkt mij op een studio fout. Overspraak in de tafel of in de routing switcher in het analoge deel. Wat je ziet is het interfereren van een ander signaal. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Jossie Geplaatst: 4 december 2011 Geplaatst: 4 december 2011 met de voice zag ik het niet maar dit weekeind ineens wel ff in de gaten houden.... AZbox ME 0,4 Tb en Dreambox 500HD met 1,5Tb + netwerk schijven Popcorn Hour A-110 met 1 Tb Eminent 7071 met 500GB Dreambox 500HD met 1,5Tb aan netwerk schijven PS3- nick name JOSSIE-NL
ritselaar Geplaatst: 4 december 2011 Geplaatst: 4 december 2011 Dat viel mij gisteravond laat inderdaad ook op tijdens het late nieuws. De nieuwslezer was goed, maar de achtergrondvlakken links en rechts was inderdaad streperig. Frits de Laar VU+ Duo2CanalDigitaal FamilieHD pakket
Erwan Geplaatst: 4 december 2011 Geplaatst: 4 december 2011 Goh, ik dacht al dat het aan mijn vu+ zou liggen. Ik heb dit inderdaad ook sinds gisteravond ! Nu met de postcode loterij show is het bijna niet om aan te zien ! Vooral met die donkerpaarse kleuren, het flikkerd als een gek.
Gerard 76 Geplaatst: 5 december 2011 Geplaatst: 5 december 2011 Denk dat CDS ons wel gebruiken kan om de zaak te monitoren. Als er dan wat mis is dan wordt er binnen no time melding van gemaakt.
martis Geplaatst: 5 december 2011 Geplaatst: 5 december 2011 vandaag nog last van op rtl4hd , sd kanaal is wel goed gr Je moet niet steeds dezelfde fouten maken, er is keus genoeg.
Codx Geplaatst: 5 december 2011 Geplaatst: 5 december 2011 (aangepast) beeld flikkert behoorlijk inderdaad.. Je zou bijna denken dat er een slecht analoog video kabeltje tussen zit.. 5 december 2011 aangepast door Codx SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder IPTV: KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV KPN plus+ TV box / Android 4K IPTV box / Kodi & Plex / 100+ TB Storage
rai Geplaatst: 5 december 2011 Geplaatst: 5 december 2011 Ik heb een DM8000 die zowel een tuner voor C-digitaal als voor Ziggo heeft. Op Ziggo is het probleem er niet. Op de andere dus wel. Komt dus niet uit de studio, maar ergens na het punt waar de verbindigen uit elkaar gaan. Vooral in het nieuws waar je die pilaren op de achtergrond hebt, of in het kaartje van het verkeer. De rivieren hebben dan een rode gloed in het water. Op Ziggo dus wel normaal.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen