Kilometervreter Geplaatst: 4 december 2011 Geplaatst: 4 december 2011 Vanavond de 7141 geinstalleerd. Fluitje van een cent. Het signaal op astra 19,2 en 23,5 is prima. Alle regionale zenders komen in de zenderlijst voor maar als de zender gekozen word dan verschijnt er in beeld dat er geen ontvangst rechten zijn. Ik bedoel dan bijv. Omroep Brabant. Ik neem aan dat als de Duo-LNB niet goed samenwerkt met de ontvanger dat de zonder niet in de lijst voorkomt,toch? Die ik iets niet goed? Gr. Rene Echostar 5020 PVR + Strong 8000 +80 cm Wok + Motor+Alps Twin LNB + Abo+X-cam+Aston 1.5
satencom Geplaatst: 4 december 2011 Geplaatst: 4 december 2011 Houd de smart card met de gouden chip naar onder en de pijl gericht naar de Digitale satellietontvanger ,voer de smart card zo ver mogelijk, zonder te forceren, Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Johan45 Geplaatst: 4 december 2011 Geplaatst: 4 december 2011 Voor omroep Brabant - en L1mburg , TV West , AT5- heb je minimaal het Familie abonnement nodig om ontvangst rechten te krijgen. Vult u rustig aan !!!
Kilometervreter Geplaatst: 7 december 2011 Auteur Geplaatst: 7 december 2011 Sorry voor mijn late reactie.... Maar dan zou ik de overgebleven regionale zenders toch wel moeten kunnen zien? Toch? De kaart zit goed in de houder want de andere zenders werken prima. Wel balen dat Omroep Brabant verplaatst is naar het Familie-pakket.... Echostar 5020 PVR + Strong 8000 +80 cm Wok + Motor+Alps Twin LNB + Abo+X-cam+Aston 1.5
The_Drag0n Geplaatst: 25 december 2011 Geplaatst: 25 december 2011 Kan iemand mij vertellen of de regionale zenders op deze ontvanger goed werken (met het familie abonnement)? Het lijkt mij dat dit gewoon zou moeten werken...
Eilandcor Geplaatst: 26 december 2011 Geplaatst: 26 december 2011 Ik heb met het familiepakket geen enkele probleem met het ontvangen van de regionale zenders. Uiteraard zijn er wel de normale problemen, maar dat heeft niets met de vraag te maken. Philips DSR 7141 HD, Visosat 3 x lnb Astra 1,2 + HB
Johan45 Geplaatst: 26 december 2011 Geplaatst: 26 december 2011 Uiteraard zijn er wel de normale problemen, maar dat heeft niets met de vraag te maken. Met de "normale" problemen bedoel je dan waarschijnlijk de problemen met je CanalDigitaal goedgekeurde decoder.? Dit heeft inderdaad niets met de gestelde vraag te maken. Om op de vraag terug te komen moet nog wel vermeld worden dat niet alle Regionale zenders via de satelliet uitzenden en om die reden niet te ontvangen zijn met een CanalDigitaal abonnement. Vult u rustig aan !!!
The_Drag0n Geplaatst: 26 december 2011 Geplaatst: 26 december 2011 Ik weet dat niet alle regionale zenders met de schotel te ontvangen zijn. Het gaat in dit geval vooral om L1 en Omroep Brabant. Over de 7141 heb ik gelezen dat er (vooral in het begin?) nogal wat problemen waren met de software. Ik had eigenlijk gehoopt dat de grootste problemen ondertussen verholpen waren. @Eilandcor: wat zijn de huidige problemen van deze receiver nog?
satencom Geplaatst: 26 december 2011 Geplaatst: 26 december 2011 De grootste problemen zijn op gelost ,wat er nog wel kan gebeuren, dat hij de kaart niet kan lezen ,en als je het geluid zachter wilt zetten ,dan gaat hij op een andere zender er zullen ongetwijfeld nog meer dingen zijn ,hier in de buurt staan een aantal van deze ontvangers ,als er wat aan de hand is ,rinkelt hier de telefoon wel ,het is best wel een leuke ontvanger zonder toeters en bellen Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
The_Drag0n Geplaatst: 26 december 2011 Geplaatst: 26 december 2011 Een ontvanger zonder toeters en bellen is precies wat ik zoek (de tuner is niet voor mijzelf). Ik denk dat het hem toch gaat worden ondanks die kleine probleempjes...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen