Ga naar inhoud


DSR 7141 geen regionale zenders (basis abbo)


Kilometervreter

Aanbevolen berichten

Vanavond de 7141 geinstalleerd. Fluitje van een cent. Het signaal op astra 19,2 en 23,5 is prima.

Alle regionale zenders komen in de zenderlijst voor maar als de zender gekozen word dan verschijnt er in beeld dat er geen ontvangst rechten zijn. Ik bedoel dan bijv. Omroep Brabant.

Ik neem aan dat als de Duo-LNB niet goed samenwerkt met de ontvanger dat de zonder niet in de lijst voorkomt,toch?

Die ik iets niet goed?

 

Gr. Rene

Echostar 5020 PVR + Strong 8000 +80 cm Wok + Motor+Alps Twin LNB + Abo+X-cam+Aston 1.5

Link naar reactie
Delen op andere sites


Houd de smart card met de gouden chip naar onder en de pijl gericht naar de Digitale

satellietontvanger ,voer de smart card zo ver mogelijk, zonder te forceren,

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

 

En met de vriendelijke groeten Hendrik

 

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry voor mijn late reactie....

 

Maar dan zou ik de overgebleven regionale zenders toch wel moeten kunnen zien? Toch?

De kaart zit goed in de houder want de andere zenders werken prima. Wel balen dat Omroep Brabant verplaatst is naar het Familie-pakket....

Echostar 5020 PVR + Strong 8000 +80 cm Wok + Motor+Alps Twin LNB + Abo+X-cam+Aston 1.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

 

Uiteraard zijn er wel de normale problemen, maar dat heeft niets met de vraag te maken.

 

Met de "normale" problemen bedoel je dan waarschijnlijk de problemen met je CanalDigitaal goedgekeurde decoder.?

Dit heeft inderdaad niets met de gestelde vraag te maken.

 

Om op de vraag terug te komen moet nog wel vermeld worden dat niet alle Regionale zenders via de satelliet uitzenden

en om die reden niet te ontvangen zijn met een CanalDigitaal abonnement.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet dat niet alle regionale zenders met de schotel te ontvangen zijn. Het gaat in dit geval vooral om L1 en Omroep Brabant.

 

Over de 7141 heb ik gelezen dat er (vooral in het begin?) nogal wat problemen waren met de software. Ik had eigenlijk gehoopt dat de grootste problemen ondertussen verholpen waren.

@Eilandcor: wat zijn de huidige problemen van deze receiver nog?

Link naar reactie
Delen op andere sites

De grootste problemen zijn op gelost ,wat er nog wel kan gebeuren, dat hij de kaart

niet kan lezen ,en als je het geluid zachter wilt zetten ,dan gaat hij op een andere zender

er zullen ongetwijfeld nog meer dingen zijn ,hier in de buurt staan een aantal van deze

ontvangers ,als er wat aan de hand is ,rinkelt hier de telefoon wel ,het is best wel een

leuke ontvanger zonder toeters en bellen

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

 

En met de vriendelijke groeten Hendrik

 

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...