Gast Henri Aalten Geplaatst: 5 december 2011 Geplaatst: 5 december 2011 Bij Microsoft outlook 2007 kon ik altijd een bacup maken van mijn adresboek, met bestand exporteren, importeren. Dit kon ook met mijn mails in postvak in. Windows 7 64 bit Nu gebruik ik Microsoft outlook 2010, maar kan de mogelijkheid niet vinden ??
hevapu Geplaatst: 5 december 2011 Geplaatst: 5 december 2011 In Microsoft 2010 kun je importeren en exporteren via 'bestand - openen - importeren'. hevapu
Sjattuh Geplaatst: 5 december 2011 Geplaatst: 5 december 2011 Is het niet makkelijker het pst bestand over te zetten? Of neemt deze niet de contacten mee? Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
winwiz Geplaatst: 5 december 2011 Geplaatst: 5 december 2011 Is het niet makkelijker het pst bestand over te zetten? Of neemt deze niet de contacten mee? Een pst bestand (gemaakt vanuit een pop account) neemt ook je contacten/agenda mee.... In een pst bestand, als archief aangemaakt, staan gewoonlijk geen contacten en agenda gegevens. Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen