Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Op deze en diverse andere sites wordt melding gemaakt dat 5 usa en 5 star inmiddels via de 28,2 gr oost vrij te ontvangen. Mijn DSR7141 leest ze niet in. Ik heb het al via de normale langzame scan ingelezen en ook door de gegevens 10964 H 22,000 5/6 in te voeren. Waar kan dat aan liggen ?

bvd

Geplaatst:

Waarschijnlijk heb je wel beeld als er een vastscanlijst met de nieuwe Channel 5 kanalen beschikbaar komt.

Zal wel niet zolang meer duren ..

Voor het inlezen heb je denk ik echter een te kort aan kwaliteit van het signaal.

Vult u rustig aan !!!

Geplaatst:

Ze staan in de lijst op 570 en 571dus het is voor elkaar. Ze komen ook goed binnen. De + 1 versies nog niet en kan ik ook nog niet met de vrije scan inlezen behalve channel 5+1 maar ik ben dik tevreden.

Bedankt.

Geplaatst:

Heb gisteren de zenderlijst in geladen en ze stonden er allemaal op.Normaal 461 zenders nu 469 zenders 5 op 28 oost maar welke 3 zijn er nog bij gekomen En signaal 91¨% en kwaliteit 100%.. EEn van de sterkste door komende zenders tot nu toe.Gr....

Sonny led 32itch TV   M7 MZ-101 HD 80cm schotel4losse lnbs 0.1 VISSION ontv.13-19-23-28.bassic+

• 6 maanden later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...