Ga naar inhoud


RTI Core V1.5 -> v1.5.3


D_liver

Aanbevolen berichten

Ik heb plots nu weer problemen met opnemen, zowel in 1.5.3 als in nu ook 1.4: alle opnames zijn verminkt (alsof je naar een zender zit te kijken waar je te weinig signaal van hebt, maar dat is niet het geval). HDD al geformatteerd geen verbetering.Het rare is dat in 1.4 er geen problemen waren maar nu wel. Ik ervaar sinds ik van 1.5.3 terug ben gegaan veel meer problemen dan toen ik lange tijd 1.4 gebruikt heb. Krijg er een beetje een punthoofd van!

Mut@nt HD2400 met 1x sat en 3x cable met Ziggo, 1TB HDD op OpenPli 4.0 met Oscam.

Azbox HD Premium+ met 1x cable met Ziggo en 1x sat, 500 GB HDD op E2 met Oscam.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Beheerder

Ik snap werkelijk niet dat jij met die premium+ zo blijft emmeren. Je weet ik heb die premium+ ook staan en heb dat ding diverse kansen gegeven, maar als hij in de woonkamer zou hebben gestaan was er al lang de kettingzaag doorheen gegaan.

 

Verkoop die premium+ toch nu je er nog 'iets' voor kunt krijgen en koop een VU+ DUO, een ET9x00 of als je er het budget voor hebt een VU+ Ultimo of Dreambox DM7020HD. Dan gaat er een wereld voor je open.

 

Mvg,

 

MIchel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op de premium+ die hier in de woonkamer staat draai ik nu tot volle tevredenheid rsi 0.3 . Vrouwlief is erg kritisch als het op haar hobby aankomt ( tv kijken ) en heeft alle voorgaande enigma versies meerdere malen vervloekt zodat ik de originele soft er terug op kon ( moest ) zetten. Dat zij de rsi versie nu verkiest boven de cellrun zegt wel iets.

 

Vanaf de rsi 0.3 ( dus eigenlijk de rti 1.5.0 ) is deze voor ons gebruik volwassen geworden voor dagelijks gebruik. De voorgaande versies net niet. Misschien ligt het aan mijn manier van gebruiken ( de hdd heb ik er uitgehaald omdat ik hem in een jaar tijd nooit gebruikt had ). Media speel ik via een aparte mediacentre al heb ik wel media voor een kennis getest en in die korte test met verschillende formaten was ik eigenlijk positief verbaast dat de AZbox met rsi alles pakte ( MKV, ISO, divx ) inclusief menus.

 

Ik herken mezelf dus niet in bovenstaande verhalen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap werkelijk niet dat jij met die premium+ zo blijft emmeren. Je weet ik heb die premium+ ook staan en heb dat ding diverse kansen gegeven, maar als hij in de woonkamer zou hebben gestaan was er al lang de kettingzaag doorheen gegaan.

 

Verkoop die premium+ toch nu je er nog 'iets' voor kunt krijgen en koop een VU+ DUO, een ET9x00 of als je er het budget voor hebt een VU+ Ultimo of Dreambox DM7020HD. Dan gaat er een wereld voor je open.

 

Mvg,

 

MIchel

Mijn geldboom heeft het de afgelopen slechte zomer niet gered.

Mut@nt HD2400 met 1x sat en 3x cable met Ziggo, 1TB HDD op OpenPli 4.0 met Oscam.

Azbox HD Premium+ met 1x cable met Ziggo en 1x sat, 500 GB HDD op E2 met Oscam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Op de premium+ die hier in de woonkamer staat draai ik nu tot volle tevredenheid rsi 0.3 . Vrouwlief is erg kritisch als het op haar hobby aankomt ( tv kijken ) en heeft alle voorgaande enigma versies meerdere malen vervloekt zodat ik de originele soft er terug op kon ( moest ) zetten. Dat zij de rsi versie nu verkiest boven de cellrun zegt wel iets.

 

Vanaf de rsi 0.3 ( dus eigenlijk de rti 1.5.0 ) is deze voor ons gebruik volwassen geworden voor dagelijks gebruik. De voorgaande versies net niet. Misschien ligt het aan mijn manier van gebruiken ( de hdd heb ik er uitgehaald omdat ik hem in een jaar tijd nooit gebruikt had ). Media speel ik via een aparte mediacentre al heb ik wel media voor een kennis getest en in die korte test met verschillende formaten was ik eigenlijk positief verbaast dat de AZbox met rsi alles pakte ( MKV, ISO, divx ) inclusief menus.

 

Ik herken mezelf dus niet in bovenstaande verhalen.

 

Dat vind ik ook niet zo vreemd. Als je de helft niet gebruikt kom je ook een hoop problemen niet tegen.

 

Als je hem als volwaardige twin tuner wilt gaan gebruiken met timeshifting, opnames, timers enz. dan beginnen de problemen pas.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Mijn geldboom heeft het de afgelopen slechte zomer niet gered.

 

Azbox verkopen, 100 euro bijleggen en je hebt een tweede hands VU+ Duo of ET9000.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Azbox verkopen, 100 euro bijleggen en je hebt een tweede hands VU+ Duo of ET9000.

 

Mvg,

 

Michel

Ben niet zo van het tweede hands. Als je problemen zoekt, moet je daar aan beginnen.

aangepast door sattools

Mut@nt HD2400 met 1x sat en 3x cable met Ziggo, 1TB HDD op OpenPli 4.0 met Oscam.

Azbox HD Premium+ met 1x cable met Ziggo en 1x sat, 500 GB HDD op E2 met Oscam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Die ervaringen heb ik niet. Er is momenteel veel aan de gang op satelliet gebied en veel mensen stappen over naar de kabel. Juist daarom kun je nu mooi koopjes jagen.

 

Werkend laten zien, kan er weinig mis gaan.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb plots nu weer problemen met opnemen, zowel in 1.5.3 als in nu ook 1.4: alle opnames zijn verminkt (alsof je naar een zender zit te kijken waar je te weinig signaal van hebt, maar dat is niet het geval). HDD al geformatteerd geen verbetering.Het rare is dat in 1.4 er geen problemen waren maar nu wel. Ik ervaar sinds ik van 1.5.3 terug ben gegaan veel meer problemen dan toen ik lange tijd 1.4 gebruikt heb. Krijg er een beetje een punthoofd van!

Dat probleem schijnt evenals het timeshift probleem bekent te zijn bij het RSI team en er word aan gewerkt zeggen ze. Misschien een optie om tijdelijk terug te gaan naar de RSI MOF versie? (allehoewel ik daar ivm met de langzame zapsnelheid (box draait op interne share) ook snel weer afscheid van heb genomen) :(

Groet Niek

 

Xtrend ET 9000, Amiko Alien SHD-8900, Azbox Elite HD (DVB-C), Azbox Premium HD (DVB-S2), Azbox Premium HD (DVB-S2 en DVB-C),

3 x Kathrein Ufs910, Kathrein Ufs922, SAB 97 cm offset Schotel met 2 smart Quad LNB's voor Astra's 19.2 en 23.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat ik die RSI 0.3 toch nog maar eens ga proberen op mijn gemak (kerstvakantie he :grin:), tenzij Michel de Stichting 'Help Sattools Aan Een DM7020HD' een financiële injectie wil geven :grin: :grin: . By the way; nog een ieder een gezond en mooi nieuwjaar gewenst (met spekjes en zo).

aangepast door sattools

Mut@nt HD2400 met 1x sat en 3x cable met Ziggo, 1TB HDD op OpenPli 4.0 met Oscam.

Azbox HD Premium+ met 1x cable met Ziggo en 1x sat, 500 GB HDD op E2 met Oscam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap werkelijk niet dat jij met die premium+ zo blijft emmeren. Je weet ik heb die premium+ ook staan en heb dat ding diverse kansen gegeven, maar als hij in de woonkamer zou hebben gestaan was er al lang de kettingzaag doorheen gegaan.

 

Verkoop die premium+ toch nu je er nog 'iets' voor kunt krijgen en koop een VU+ DUO, een ET9x00 of als je er het budget voor hebt een VU+ Ultimo of Dreambox DM7020HD. Dan gaat er een wereld voor je open.

 

Mvg,

 

MIchel

 

Je blijft die CLONEN aardig aanprijzen ik dacht dat jij onafhankelijk was, maar het ruikt mij een bbetje teveel als ik zo eerlijk mag zijn.

 

Gelukkig nieuw jaar en dat men maar een beetje meer openminded mag worden in 2012

 

Groet Ronnie1966

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Volgens mij zie jij ze een beetje vliegen.

 

Ik 'prees' zowel de VU+, Clarke Tech als ook de Dreambox (overigens niet in volgorde van kwaliteit en prestaties) juist OM onafhankelijk te zijn.

 

Ik zou niet weten hoe dat zou kunnen 'ruiken'.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om nog effe door te emmeren; op de box draaide cccam 2.3.0, deze terug vervangen door 2.2.1, en de opnames lopen weer normaal....

Mut@nt HD2400 met 1x sat en 3x cable met Ziggo, 1TB HDD op OpenPli 4.0 met Oscam.

Azbox HD Premium+ met 1x cable met Ziggo en 1x sat, 500 GB HDD op E2 met Oscam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...