Drs. IJzerbout Geplaatst: 6 december 2011 Geplaatst: 6 december 2011 Hallo, onlangs kocht ik een NOXON DAB stick. Dit is een USB stick waarmee o.a. DAB, DAB+ en DVB-T op de laptop of PC te ontvangen is. Het draait onder windows. Mijn vraag is of ik deze stick in mijn VU+ uno kan steken en of ik dan bijvoorbeeld DAB zenders op de VU+ kan ontvangen. En indien dit kan, hoe moet ik te werk gaan? "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Tonskidutch Geplaatst: 6 december 2011 Geplaatst: 6 december 2011 voor zover ik weet gaat dat nog niet lukken... de drivers zijn voor wat betreft dvb-s en dvb-t wel al (inmiddels) stabiel, maar voor dab+ heb ik er nog geen enkel positief bericht over gelezen. testen kun je altijd natuurlijk, maar hoe je dan moet scannen op die dab+ frequenzies etc, weet ik niet. ciao La Solitudine Laura Pausini
Tonskidutch Geplaatst: 6 december 2011 Geplaatst: 6 december 2011 ik vraag het nog eens bij de vuplus jongens voor jou, die hebben daar ook immers het ontvangstbereik. ciao La Solitudine Laura Pausini
Drs. IJzerbout Geplaatst: 6 december 2011 Auteur Geplaatst: 6 december 2011 Heel graag..! "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Toppers Geplaatst: 6 december 2011 Geplaatst: 6 december 2011 (aangepast) Misschien hier eens kijken; http://www.i-have-a-...threadid=151951 Ik heb zelf niet de ervaring, maar usbtuner_0.7.3_all.ipk is de plugin die je moet hebben. Succes 6 december 2011 aangepast door Toppers
Tonskidutch Geplaatst: 7 december 2011 Geplaatst: 7 december 2011 Heel graag..! neen nog niet... tenminste het DAB+ gedeelte nog niet. ciao La Solitudine Laura Pausini
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen