Ga naar inhoud

Heb Hd zenders erbij gepakt maar niks werkt

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

toen ik laatst m'n abo had uitgebreid had ik ook dat sommige kanalen niet werkten.

ze konden toen zien dat de update die naar de kaart gegaan was niet OK was.

nog tijdens 't belletje had ik wel beeld op de kanalen.

Geplaatst:

inmiddels canaal gebeld die zeiden kaart was geactiveerd hebben nog een update gedaan maar niks nada .

1pm

Joa zo gaat dat alaaf !!!!

Geplaatst:

Nu werkt alles heb canaal nog een x gebeld en die vrouw zei u hebt geen HD pakket , toeb zei ik maar 3 zenders heb ik wel hoe komt het dat ik die anderen niet heb ?

En ik heb een brief hier dat ik het HD nu heb , toen heeft het ff geduurd en zei ze fout in administratie sorry u moet zo beeld hebben en ja het werkt .

pff wat een organisatie zeg .

1pm

Joa zo gaat dat alaaf !!!!

Geplaatst:

doe maar een update naar CCcam 2.2.1 en dan komt die HD update wel binnen.

grtz arie

Dreambox8000(Sat/Sat/Cab/Ter)+2Tb-SATA \ 800HD(sat) ; 500HD+1Tb=>eSATA \ Clark_Tech ET9000 \ alles met open-PLi

Geplaatst:

Mijn seca3 kaart zit in m'n oude dreambox 7000 met cccam 2.1.4 en alles gaat al járen goed met updates + pakketveranderingen :) Ligt dus niet aan de box of de emulatie, maar aan CD zelf als er problemen zijn :(

Ik kán niet eens de kaart in een officieel goedgekeurde ontvanger of vage ci-module stoppen, die heb ik niet :cool:

.: AZBox Me OpenRSI-2.1 | DM 8000HD DM 500HD DMM-GP3 | Emitor Satlook Micro+ G2 | TBS 5925 | TechniSat USB 2 HD CI :.
.: Triax TDS110, Stab HH120/MS220 | Visiosat BiSat G3D A123 HB :.

Geplaatst:

Mijn seca3 kaart zit in m'n oude dreambox 7000 met cccam 2.1.4 en alles gaat al járen goed met updates + pakketveranderingen :) Ligt dus niet aan de box of de emulatie, maar aan CD zelf als er problemen zijn :(

Ik kán niet eens de kaart in een officieel goedgekeurde ontvanger of vage ci-module stoppen, die heb ik niet :cool:

Wordt jouw HD pakket dan ook geupt?

grtz arie

Dreambox8000(Sat/Sat/Cab/Ter)+2Tb-SATA \ 800HD(sat) ; 500HD+1Tb=>eSATA \ Clark_Tech ET9000 \ alles met open-PLi

Geplaatst:

Wordt jouw HD pakket dan ook geupt?

Ja hoor, ik heb zo'n beetje alles, behalve eredivisie... nooit problemen gehad :)

.: AZBox Me OpenRSI-2.1 | DM 8000HD DM 500HD DMM-GP3 | Emitor Satlook Micro+ G2 | TBS 5925 | TechniSat USB 2 HD CI :.
.: Triax TDS110, Stab HH120/MS220 | Visiosat BiSat G3D A123 HB :.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen