Loui (K) Geplaatst: 6 december 2011 Geplaatst: 6 december 2011 Ik merk al een tijdje dat als ik een radiostation beluister,en weer terug naar TV gaat,dat Cccam niet automatisch zelf weer start.ik moet dan even een kanaal hoger of lager om weer beeld te krijgen.Is dit op te lossen of is dit zo'n geval van waarom zullen we dit aanpassen.
Loui (K) Geplaatst: 6 december 2011 Auteur Geplaatst: 6 december 2011 Ik heb dat met openPli 2.1 van vorige week en dat is al een hele tijd zo .
Harley Geplaatst: 6 december 2011 Geplaatst: 6 december 2011 (aangepast) Gebruik ik ook, met dagelijkse updates, probleem niet gezien. Gebruik cccam 221 6 december 2011 aangepast door Harley VU+ Duo2 - PrismCube
Loui (K) Geplaatst: 6 december 2011 Auteur Geplaatst: 6 december 2011 Gebruik ik ook, met dagelijkse updates, probleem niet gezien. Ook niet als je naar bvb luisterd naar Radio 2 ik noem maar een radio station, en druk dan weer op de tv toets dan blijft bij mij het beeld zwart.Ik moet dan de Cccam handmatig starten via het menu,of even op een andere tv zender zetten.
Harley Geplaatst: 6 december 2011 Geplaatst: 6 december 2011 Dat kon het verschil maken, luister meestal naar een FTA. Maar ook van een gecodeerde radiozender terug naar tv gelijk beeld. VU+ Duo2 - PrismCube
Loui (K) Geplaatst: 6 december 2011 Auteur Geplaatst: 6 december 2011 maakt bij mij niet uit als ik naar RTL4 kijk en ik druk radio in en luister dan naar radio Veronica voor mij part,en druk weer op TV geen beeld
Loui (K) Geplaatst: 7 december 2011 Auteur Geplaatst: 7 december 2011 Wat raar dan! start bij jullie dan de Cccam wel op?Ik moet echt van zender wisselen om weer beeld te krijgen.wat ik al zij als ik naar een tv zender kijk en dan op radio druk,en dan weer terug op tv, dus zeg maar schakelen tussen radio en tv daar blijft mijn beeld op zwart normaal zou de Cccam bij een tv signaal moeten starten maar op deze manier doet hij dit niet bij mij.Erg vreemd.
DDX Geplaatst: 10 december 2011 Geplaatst: 10 december 2011 Ccam blijft gewoon lopen hier ? Noem even bij welk radio station/tv station wisseling het mis gaat bij jou, test ik dat ook nog even hier.
Loui (K) Geplaatst: 10 december 2011 Auteur Geplaatst: 10 december 2011 Maakt niet uit welke radio station het is,bij mij was het Radio Veronica en vandaar weer terug naar de TV blijft de Cccam niet doorlopen op een of andere manier stopt hij gelijk als je overschakeld van radio naar TV.
Loui (K) Geplaatst: 26 december 2011 Auteur Geplaatst: 26 december 2011 Ik heb nu een volledige update gedaan,en nu heb ik er ook Cccam 2.3.0 opstaan maar maakt ook geen verschil.nogmaal het gebeurd alleen als ik de radio toets indruk dus radio luister,en druk dan weer de tvtoets in dan komt de tvzender niet opgang om het zo maar te noemen.
metoo Geplaatst: 26 december 2011 Geplaatst: 26 december 2011 en als je op de tv even naar ander hdmi ingang en terug schakeld ? ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD. SAT ET7000 ET6000 OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs
icesat Geplaatst: 26 december 2011 Geplaatst: 26 december 2011 Ik heb nu een volledige update gedaan,en nu heb ik er ook Cccam 2.3.0 opstaan maar maakt ook geen verschil.nogmaal het gebeurd alleen als ik de radio toets indruk dus radio luister,en druk dan weer de tvtoets in dan komt de tvzender niet opgang om het zo maar te noemen. Gebruik je misschien ook keys? Als dat zo is verwijder die dan uit de map keys en kijk of het probleem zich blijft voortdoen
Loui (K) Geplaatst: 26 december 2011 Auteur Geplaatst: 26 december 2011 Nee ik gebruik geen keys ik blijf het vreemd vinden enof het aan pli ligt durf ik ook niet te zeggen dan zou ik dus een andere image moeten testen.maar omdat dit probleem eigenlijk heel klein is en niet echt storend laat ik Pli er gewoon opstaan omdat ik ook veel plugins gebruik.Ik zeg er maar vast bij dat hij het ook doet bij een kale image dus zonder alle plugins.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen