Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Beheerder
Geplaatst:

Dit is de review van de Gigablue HD-800 solo

Dit keer zowel een hands-on HD-video als ook een geschreven review, maar vanwege onderhoud op YouTube wat later dan de bedoeling was.

De geschreven review:Editie_10_Gigablue_HD-800_solo.pdf

Technische specificaties: site van de fabrikant.

Video op YouTube:

Video in HD formaat (voor afspelen op bijvoorbeeld een iPhone 4s of iPad 2)
Editie_10_Gigablue_HD-800_solo.mp4

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Mooie review al weer maar de website van linuxontvangers mag eens duidelijk vermelden waar ze wonen. Een receiver bestellen waarvan ik enkel weet de de verdeler in Vaassen zit en er enkel met een postadres gewerkt wordt, daar heb ik zo m'n twijfels over.

• Beheerder
Geplaatst:

Dat maakt natuurlijk niets uit. Je bent als bedrijf wettelijk verplicht je KvK nummer en bedrijfsadres te vermelden op de website. Hetzelfde geldt voor de fabrikant die (ook) niet het verplichte 'impressum' op zijn website vermeldt. ***geen-reclame*** heeft die gegevens er (nu) wel gewoon staan (over ons).

Verder gaan we hierover niet discussiëren op sat4all.

Dit topic is nadrukkelijk alleen bedoeld voor discussie over de inhoud van de review en niet over de aanbieder.

Specifieke vragen over het product zelf, graag in het juiste forum (overige merken) met een duidelijke onderwerptitel.

Bvd.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Staat hier dat kastje niet slecht

beeld is goed

werking is ok

seriële reader heeft nu nog wat problemen kan niet alle kaarten lezen ook niet met het inzetten van een emulator

jammer op dit moment dat er maar 1 team is wat images bouwt voor dit kastje

heb gehoord er zou een aanvraag liggen bij pli om deze box te ondersteunen

drivers moeten nodig gefixed worden denk dat dat hoofd probleem 1 is op dit moment

ze leggen teveel nadruk op plugins en dergelijke EXTRA dingen.

maar prijs kwaliteit is gewoon in orde

Geplaatst:

Ziet er leuk uit.

Cccam erop, plugins mooi.

Alleen hoe lang werkt ie ...???

En jammer geen pli erop.. €159

Vijf tientjes meer een xtrend met pli..

Als Pli erop gaat draaien zie ik pas een echt voordeel om hem te nemen....

Wel starke hands on..[ zou iets langzamer mogen zijn.

• Beheerder
Geplaatst:

Ehm, geloof me. Met TeamRED geen Pli nodig. Die image is echt meer dan uitstekend!

• Beheerder
Geplaatst:

Dank je voor het compliment. je moet de video eigenlijk wel als een extra zien op de PDF. Dat is namelijk de eigenlijke review. De video is alleen ter ondersteuning. Soms zeggen beelden zoveel meer dan woorden :)

Geplaatst:

Ik vind hier ook nog een ervaringsdeskundige die zijn mening geeft, ik weet niet of dit de juiste topic is om hem te plaatsen, anders haalt u hem maar weer weg.

De laatste image 26-08 zit er in van Team Red het laden van de nieuwe image duurt vrij lang +/- 20 minuten en verdiend geen schoonheids prijs!!!

Had na mijn mening wel anders mogen zijn. Na de reboot en alles te hebben ingesteld kan de pret beginnen als eerst moet je via dcc of ftp de wachtwoord en gebruikersnaam verander in root/gigablue in dcc nu heb je toegang tot de ontvanger. Via de blauwe knop kom je in de redpanel en daar kan je allerlei dingen downloaden ik heb wel eerst een extra url via dcc na etc toe gekopieerd dit omdat in de gewone downloads url geen softcam configs kunt downloaden. wij pakken dus de extra url en vandaar uit instaleren we de laatste CCcam versie nu wel met config nadat deze config is bewerkt en overschreven starten we de CCcam en kort daarna heb je beeld. Het eerste wat mij opviel is dat het beeld scherp is en vol van kleur is zelfs mijn zoon viel het op. De zap snelheid kan sneller dit komt mede door de skins die Team red heeft gemaakt die zijn na mijn mening te zwaar en daardoor gaat het zappen langzamer Dit kan je oplossen door een andere skin te kiezen of te dwonloaden. De afstandsbediening ligt lekker in de hand en reageerd goed op de commando`s en je hoeft niet eens goed te richten of de ontvanger reageerd erop.

Verder zit er een bug in de achtergrond ze hebben de boot logo ook als back logo gebruikt daarin staat dus dat enigma word geladen.

Eerste conclusie is dan ook een zeer goed ontvanger voor weinig voor +/- 180 euro heb een volledige CCcam Ontvanger waarmee je dus bijna alles kunt wat een dreambox ook kan!!!!

Bron: http://www.***geen-reclame***.nl/Forum/archive/index.php/thread-19602.html

Hoe werkt dat met het plaatsen van de meest recente image?

Geplaatst:

Hallo,

Plaatsen van meest recente firmware duurt idd erg lang vergeleken met een andere Enigma 2 ontvanger. Extra URL dient nog steeds geplaatst te worden via FTP.

Zappen is goed. Zie ook filmpje.

Greetz

Geplaatst:

leuke ontvanger

maar kan hier ook de software in die op een dreambox 800 hd zit

en hoe loopt deze box met Card Sharing.

mvg johan

Hallo,

Een DM draait ook Enigma 2 en deze ontvanger ook. CS werkt natuurlijk wel alleen intern.

Greetz

• Beheerder
Geplaatst:

Geen idee waar je het over hebt. Iemand zitten photosjoppen?

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...