youriy Geplaatst: 6 december 2011 Geplaatst: 6 december 2011 Ik had sinds gisteren of zondagavond geen signaal meer op deze transponder. Blijkt de fec gewijzigd te zijn van 3/4 naar nu 5/6 clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.
Noordzee Geplaatst: 6 december 2011 Geplaatst: 6 december 2011 Ik had sinds gisteren of zondagavond geen signaal meer op deze transponder. Blijkt de fec gewijzigd te zijn van 3/4 naar nu 5/6 Bedankt, ga ik zo meteen uittesten. Ik had inderdaad ook geen beeld meer, Op King of Sat staat nog de oude FEC. Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000) Ontvanger : VU+ DUO 4K (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) Schotel : Visiosat Bisat Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird
jobru Geplaatst: 6 december 2011 Geplaatst: 6 december 2011 Ik heb ook beeld meer/ Hoe kan ik deze fec instellen op een Clarke Tech HD 5100 combo ?
youriy Geplaatst: 6 december 2011 Auteur Geplaatst: 6 december 2011 in het menu zenderzoeken-manueel/handmatig clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.
jobru Geplaatst: 6 december 2011 Geplaatst: 6 december 2011 heb ik al geprobeerd, lukt mij niet tot gisteren had ik perfecte ontvangst, vandaag is signaal niet ok na handmatig zoeken zijn de zenders verdwenen van de lijst. @ youriy, heb jij nog beeld op deze zenders ?
youriy Geplaatst: 6 december 2011 Auteur Geplaatst: 6 december 2011 verwijder 'ns de hele transponder en maak 'm dan opnieuw aan met de juiste gegevens, overigens op het cds-forum melden ook enkele mensen dat ze met de juiste instellingen niets kunnen ontvangen. ik heb gewoon 'n goede signaalkwaliteit. clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.
jobru Geplaatst: 7 december 2011 Geplaatst: 7 december 2011 vandaag terug ok, signaal is terug sterker, nieuwe scan gedaan, alles ok.
Noordzee Geplaatst: 7 december 2011 Geplaatst: 7 december 2011 verwijder 'ns de hele transponder en maak 'm dan opnieuw aan met de juiste gegevens, overigens op het cds-forum melden ook enkele mensen dat ze met de juiste instellingen niets kunnen ontvangen. ik heb gewoon 'n goede signaalkwaliteit. FEC veranderd naar 5/6 en het signaal is weer terug. Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000) Ontvanger : VU+ DUO 4K (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) Schotel : Visiosat Bisat Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen