cybermix Geplaatst: 3 september 2002 Geplaatst: 3 september 2002 wie heeft het volgende al eens meegemaakt? afstemmen op een sateliet, de sirius in mijn geval, je hebt signaalsterkte en signaalkwaliteit van meer dan 60% aangesloten op een echostar ad3000ipviacces. en toch krijg ik geen beeld meer op geen enkele kanaal die op die satelliet staat. stem ik af op een FTA dan zie ik dat beide signalen voldoende zijn maar er komt geen beeld! weet iemand hoe dit zou komen?...reflecties dacht ik eerst maar ik ben niet echt zeker..heeft iemand hier ervaring mee en hoe kan je dit oplossen? kheb een 1.2m schotel, vorige week nog eens gericht op sirius en ontvangst was hetzelfde maar had toen wel beeld!
faxme Geplaatst: 3 september 2002 Geplaatst: 3 september 2002 Sirius is nog niet verhuisd dus je zou ontvangst moeten hebben. Het kan wel zijn dat je een kanal met transponder 27500 hebt dan krijg je overal signal terwijl je niet echt op de juiste satelliet zit. Probeer maar 12265 H (analogue). Als je 60% signal hebt voor de ene kanaal moet je bij dit frequentie zeker beeld hebben. Anders kan ik concluderen dat je reflectie hebt. Analogue is altijd makkelijker om te bepalen waar je zit. Work is work if you're paid to do it. It's a HOBBY if you've to pay to be allowed to do it. 2X Amiko 8900HD SPARK(Schiterrend!!!). T90 in aankoop......
cybermix Geplaatst: 3 september 2002 Auteur Geplaatst: 3 september 2002 hmmm dat kan wel zijn dat je gelijk hebt...kzal het eens met analoog testen
cybermix Geplaatst: 4 september 2002 Auteur Geplaatst: 4 september 2002 faxme, je hebt gelijk ik stond op een andere positie die waarschijnlijk dezelfde transponder en frequentie gebruikt als de sirius...mijn fout. ondertussen terug beeld en weerl vollebak aan het experimenteren met de viasat kanalen, alhoewel de tickets zijn verdwenen, zelfs met recente keys!
faxme Geplaatst: 4 september 2002 Geplaatst: 4 september 2002 Veel success met kijken!!!!!!!!!! Work is work if you're paid to do it. It's a HOBBY if you've to pay to be allowed to do it. 2X Amiko 8900HD SPARK(Schiterrend!!!). T90 in aankoop......
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen