Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo allemaal,

Het zal ongetwijfeld al eens voorbij zijn gekomen, maar ik heb niet echt antwoord op mijn vraag kunnen vinden. Mogelijk dat iemand een link van het draadje kan geven of antwoord op de volgende vraag.

Ik ben eraan toe om mijn 'dreamboxpark' in huis te vervangen. Hiermee doel ik op het feit dat ik HD ontvangers wil gaan kopen. Nu heb ik een tijd geleden voor een Kennis een VU+Duo gekocht.. prima bakje verder.. Maar inmiddels zie ik talloze ontvangers met bijv. PLI ondersteuning de revue passeren. Mogelijk dat jullie mij kunnen helpen bij het inwinnen van info over deze receivers, want ik zie zogezegd 'door de bomen het bos niet meer'.... ;)

Zoals gezegd heb ik wat ervaring met een VU+DUO.. op zich een leuke bak, maar ik vraag me hoe dan ook af of dit niet wat overkill voor me is.. Tenslotte neem ik nooit op (ik kan het me i.i.g niet herinneren) op moment dat ik een andere zender wil kijken.. Het voordeel van meerdere tuners zie ik dan ook even niet zo snel, maar misschien dat iemand mij kan overtuigen ;) .

Verder kom ik respectievelijk VU single, Clarke-tech et5000 / et9000 en Xtrend et5000 / et9000 tegen... zeg het maar... ik weet het niet meer :D

Zitten er grote verschillen in deze bakken kwa ondersteuning van de fabrikant, firmware etc..? Ik wil graag de PLI image (blijven) gebruiken, dat is zeker.

Heeft er iemand ervaring of kennis om me van goed advies te kunnen voorzien?

Alvast bedankt voor de input!

Greetz...

As'n joe niks te daun hebn, dou dat den nait bie ons.

500 + 7000 + 7020 = a lot of fun

• Beheerder
Geplaatst:

Misschien even de reviews op sat4all lezen? Op de VU+ Solo en ET5000 na zijn ze allemaal wel getest, maar de Gigablue HD-8000 solo is een prachtig alternatief voor die eenvoudige single tuners.

Mvg,

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Hoi Michel,

Bedankt voor je reactie... die had ik (stom genoeg) nog even over het hoofd gezien. Bedankt!

greetz...

As'n joe niks te daun hebn, dou dat den nait bie ons.

500 + 7000 + 7020 = a lot of fun

Geplaatst:

Misschien even de reviews op sat4all lezen? Op de VU+ Solo en ET5000 na zijn ze allemaal wel getest, maar de Gigablue HD-8000 solo is een prachtig alternatief voor die eenvoudige single tuners.

Mvg,

Michel

wil enkel melden dat je review over een 800 gaat

tiepfoutje ;)

maar wel interessant apparaat :D

ciao

True North

Rebekka Bakken

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...