Ga naar inhoud


jbl subwoofer 200 230 brandlucht


bram567

Aanbevolen berichten


Hoi,

ik heb ook een jbl sub 200/230 die ruikt soms inderdaad op hoog volume raar (beetje zoetachtig luchtje) dit komt naar mij weten van de versterker af, Hij ruikt al bijna een jaar zo tot nu toe zonder 1 enkel probleem, De spreekspoel loopt nog soepel, en alles werkt nog naar behoren.

Ik ga me nu meer zorgen maken al hij niet meer zo ruikt...

Ik heb de sub al eens opengemaakt en daar zit een soort gele lijm dat is een beetje zwart uitgeslagen doordat er lijm over een paar elektrische componenten zit, Ik vermoed dat dat dat luchtje veroorzaakt in de sub

als het iets anders was dan was hij allang stuk geweest ik draai namelijk iedere dag wel een half uur harde muziek met de sub, 't ding krijgt op zijn donder maar is gewoon niet stuk te krijgen nog nooit oververhit (en ik weet heel goed hoe dat ruikt.. :grin: )

 

Ik hoop dat je iets aan deze informatie hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

xd bedankt voro de reactie dus licht niet aan mij of aan me sub is waarschijnljik standart dingejte maar meot zeggen heb hem open gehad maar wat een eindtrapper eerlijk waar naja ik houw het hier op ga zo weer even vol uit draaien buren zijn er niet:D vinden niet zo heel leuk

 

gr bram

Link naar reactie
Delen op andere sites

is volgens mij standaard ja, ik gebruik 2 van deze subwoofers en ze doen exact hetzelfde. en ze zijn niet stuk, ze kraken niet.

als ik de speaker voorzichtig indruk dan loopt de spoel niet aan, en het geluid klinkt niet vervormd. lijkt me dus gewoon een vaag kwaaltje anders was er al lang een woofer gesneuveld...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...