wijhe Geplaatst: 7 december 2011 Geplaatst: 7 december 2011 Zijn er al mensen die ervaring hebben met het alles in 1 pakket van Canal Digitaal Bellen, internet en TV Ik ben van plan om overstappen om zo kosten te besparen maar zou graag eerst willen weten als er iemand is met ervaring hierover groetjes harry
hansje2 Geplaatst: 9 december 2011 Geplaatst: 9 december 2011 ja ik heb voor basis gekozen. is goed geregeld. HD receiver met 60 cm schotel en DUO LNB met quad uitgang. Ze zeggen abonnement bij KPN op en nemen dan de telefoonlijn over. Dit duurt 5 dagen en dan bel je via canal digitaal.
UncleBeer Geplaatst: 9 december 2011 Geplaatst: 9 december 2011 Ik heb ook Alles-in-1 sinds november. CD heeft een puinhoop gemaakt van mijn bestelling; ik moest alles nalopen, en uiteindelijk alles zelf installeren. Contact met zogenaamd "klantenservice" was meer dan 50 keer nodig. Nu dat alles werkt, ben ik tevreden, maar er is zeker ruimte voor verbetering qua klantenservice bij CD.
jubke Geplaatst: 12 december 2011 Geplaatst: 12 december 2011 wat voor modem word er bijgeleverd,en is die ook te benaderen zodat je zelf poorten kunt openen enz? BVD Jubke
john-sathopper Geplaatst: 13 december 2011 Geplaatst: 13 december 2011 (aangepast) een Zyxel P-2601HN-F1 Kenmerken: * Eenvoudige wandmontage en ingebouwde antenne * Draadloos internet met meerdere computers of laptops * Met maximaal 4 computers via (netwerk)kabel op internet * Voorgeprogrammeerde beveiliging voor draadloos internet * Automatische software-updates Technische specificaties * 802.11n Wireless standard * Wireless N (1x1 antenna setup) * 4x 100Mb Ethernet LAN * ADSL2+ VoIP IAD * ADSL2+ high-speed Internet access * SIP with 1 FXS port support * Advanced security: SPI firewall * Remote management through TR-069/098/104 en je kan er gewoon bij om poorten te openen Gr Johannes 13 december 2011 aangepast door john-sathopper Amiko Alien 2 FW 1.2.78, 60 cm 19.2, 23.5Amiko Alien SHD 8900 FW 1.2.72, 60 cm 19.2, 23.5Amiko Alien SHD 8900 FW 1.2.72, 60 cm 19.2, 23.5
Nemjit Geplaatst: 13 december 2011 Geplaatst: 13 december 2011 (aangepast) Ik had al TV van CD en heb er twee weken geleden Internet en Bellen bij genomen. De overstap van KPN is goed gegaan. De installatie was simpel: de experiabox van KPN vervangen door de Zyxel P-2601HN-F1 van CD en alles werkte, behalve mail versturen. Ik had geen mail/brief van CD waarin mijn gebruikersnaam/wachtwoord stond. Die heb je nodig, omdat voor de uitgaande mailserver wachtwoordverificatie vereist is. Na 2 dagen gebeld en toen zeiden ze dat mijn bestelling nog niet de status "afgerond" had (terwijl KPN was afgesloten en ik belde en internette via CD!). Ik moest nog 2 dagen wachten op een mail met inloggegevens. Na een week weer gebeld, want ik had niets ontvangen. (Ik had een workaround, dus was het voor mij niet zo urgent). Toen ontving ik binnen een kwartier een mail met de juiste gegevens. Het opzeggen van KPN is door CD goed geregeld. Ik werd keurig gebeld door KPN om een afspraak te maken waarbij ze de Experia box kwamen halen. Verder werd ik vorige week keurig nagebeld door CD met de vraag of alles goed was gegaan. Die mevrouw was van een afdeling die tot doel had om de klanttevredenheid te verhogen. Kennelijk zijn ze daar dus actief mee bezig.... De Wireless-functie van het modem heb ik niet gebruikt. De N-standaard van de Zyxel ondersteunt max 150 Mbps, terwijl mijn Netgear Wireless Router 300 Mbps ondersteunt. Die heb ik er dus gewoon achter gelaten. (Niet dat ik die 300 haal, maar zit toch structureel boven de 200 Mbps). Al met al ben ik best tevreden. Ik heb nu sneller internet dan bij KPN (20 Mb ipv 8) en bespaar 10 euro in de maand. Groeten, Tijmen 13 december 2011 aangepast door Nemjit VU+ Ultimo (2xDVB-S2, OpenPli, OSCAM, 1,5TB HDD)
jubke Geplaatst: 13 december 2011 Geplaatst: 13 december 2011 een Zyxel P-2601HN-F1 Kenmerken: * Eenvoudige wandmontage en ingebouwde antenne * Draadloos internet met meerdere computers of laptops * Met maximaal 4 computers via (netwerk)kabel op internet * Voorgeprogrammeerde beveiliging voor draadloos internet * Automatische software-updates Technische specificaties * 802.11n Wireless standard * Wireless N (1x1 antenna setup) * 4x 100Mb Ethernet LAN * ADSL2+ VoIP IAD * ADSL2+ high-speed Internet access * SIP with 1 FXS port support * Advanced security: SPI firewall * Remote management through TR-069/098/104 en je kan er gewoon bij om poorten te openen Gr Johannes dank je wel voor de info
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen