Ga naar inhoud


TéléSAT: gedaan met sharen !!!......


Aanbevolen berichten


Beste Admin, met alle respect, wat kan ik dan wel posten omtrent dit subject ? het is toch de bedoeling dat men hier komt om er van te leren en te begrijpen wat kan en niet kan ?

 

De enige reden dat ik hier post sinds een aantal dagen was mede door het feit dat ik dacht dat men hier iemand kon gebruiken met technische kennis van zaken.

Bovendien vond ik het een 'must' om eens op een nederlandstalige site te posten ipv engelstalige/duitse sites.

 

Begrijp me niet verkeerd maar het cardsharen naar het internet is inderdaad illgegaal alsook inhoouse echter ikzelf en vele anderen zijn nog steeds van oordeel dat

niet de gewone burger met een full abo hier de schuldige is maar de illegale cardsharing servers...

 

tot ziens dan maar ?

 

*** Bezwaren op een beslissing van een moderator doen we hier niet zo. Nu heb je weer een waarschuwing en dat is toch echt je eigen schuld!

 

10. Bezwaren - Krijg je een waarschuwing van een moderator, reageer dan uitsluitend via het contactformulier!

Heb je bezwaar op een beslissing die is genomen door een administrator of moderator dien je je via contactformulier te reageren. Niet openlijk via het board! Bezwaren worden niet altijd beantwoord, maar wel altijd ter kennisgeving aangenomen.

Wees netjes en motiveer je bezwaar. Scheldpartijen en/of onterechte verwijten gaan rechtstreeks naar het ronde archief!

 

Nogmaals:

 

1. Je eerder bericht stond vol met dyndns verwijzingen. het was overduidelijk dat dit configuratievoorbeelden waren voor illegale wan sharing. Moet je niet openbaar op een moderator gaan lopen mopperen, want er staat duidelijk in de regels van dit forum dat het hier niet mag!

 

2. Je plaastst configuratiebestanden ook nog eens in het verkeerde topic. Er zijn diverse topics die specifiek over cccam of oscam configuratie gaan. Eerst kijken, dan posten!

aangepast door Michel
Zie ***
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een onzin allemaal hier zeg pffffffffffffffffffffffffff

Als je je kaart alleen voor thuisdoeleinden gebruikt heb je nergens last van tenzij jou gewoonte is om 4 ( of meer ) kanalen gelijktijdig op te nemen en een 5de kijken!!

 

Snel zappen zal je kaart echt niet op zwart zetten gezien hij bij het zappen iedere keer een andere ecm gebruikt ( dus dat is geen goed bezwaar )

 

Blijven er die mensen over die 4 of meer kanalen opnemen en een 5de kijken ( en ook nog dit board lezen??? ) Ik weet je wat jullie met je tijd doen maar...................... nou ja vul maar in.

 

*wanneer ga je al die opgenomen content afkijken bovendien hebben jullie allemaal natuurlijk een top abbo want voor het basis en entertainment pakket hoef je weinig op te nemen over 2 dagen is het er weer voor.

 

Ik zie metname op dit board de meeste hectiek rond de aangekondigde maatregelen, ik kan me dan ook niet van de indruk onthouden dat de mensen met de meeste kritiek zich met dingen bezig houden waar CD NL/TVV ( lees M7 ) juist een einde aan wil maken!

2 x Maxytec Multibox 4K

1 x Zgemma H9 combo
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...