Woaghalz Geplaatst: 7 december 2011 Geplaatst: 7 december 2011 Hoi Allemaal, Ik zit met het volgende, we hebben hier een Phillips 42PF5320/10 plasma tv staan, doet het al jaren goed maar sinds een paar weken hebben we een X-box360, deze aangesloten op de tv middels de geel/rode/witte chinch stekkers. Nu is het dat bij bepaalde spellen de instelling naar pal-60 moet, stel ik de x-box in op pal 60 dan is het beeld 3X niks (Wazig en onduidelijk) ook is het net of het beeld enorm op zijn donder krijgt (net zwarte hagel in het scherm). Op pal 50 is er niks aan de hand, mooi scherp en snelle beelden worden goed weergegeven. Maarja, we willen natuurlijk ook de nieuwe spellen spelen (Forza4, MW3 enz....) Nu heb ik overal op internet zitten struinen maar kan eingelijk niet vinden over dit fenomeen, Wie weet wat het kan zijn, moet ik nog iets in de tv veranderen of kan hij het gewoon niet aan. DVI wil niet, sluit ik x-box aan op dvi dan zegt tv, beeld niet ondersteund, terwijl we wel gewoon de dm800Hd se op de dvi hebben draaien zonder problemen. Woaghalz Langzaam begin ik het te snappen
henkvd1 Geplaatst: 7 december 2011 Geplaatst: 7 december 2011 Bij de spellen waar je naar 60Hz moet dan eens NTSC selecteren op de TV als het erop zit. PAL 60Hz is alleen in Argentinie of Brazilie een gangbare standaard.
cornea Geplaatst: 7 december 2011 Geplaatst: 7 december 2011 Hoi Allemaal, Ik zit met het volgende, we hebben hier een Phillips 42PF5320/10 plasma tv staan, doet het al jaren goed maar sinds een paar weken hebben we een X-box360, deze aangesloten op de tv middels de geel/rode/witte chinch stekkers. Nu is het dat bij bepaalde spellen de instelling naar pal-60 moet, stel ik de x-box in op pal 60 dan is het beeld 3X niks (Wazig en onduidelijk) ook is het net of het beeld enorm op zijn donder krijgt (net zwarte hagel in het scherm). Op pal 50 is er niks aan de hand, mooi scherp en snelle beelden worden goed weergegeven. Maarja, we willen natuurlijk ook de nieuwe spellen spelen (Forza4, MW3 enz....) Nu heb ik overal op internet zitten struinen maar kan eingelijk niet vinden over dit fenomeen, Wie weet wat het kan zijn, moet ik nog iets in de tv veranderen of kan hij het gewoon niet aan. DVI wil niet, sluit ik x-box aan op dvi dan zegt tv, beeld niet ondersteund, terwijl we wel gewoon de dm800Hd se op de dvi hebben draaien zonder problemen. Woaghalz Via component aansluiten gaat goed met deze serie TV's. Rebox 9000 ,triax 88cm 4 x quad LNB.
Woaghalz Geplaatst: 7 december 2011 Auteur Geplaatst: 7 december 2011 @ Cornea, Maar hoe kan het dan terwijl ik de x-box via component heb aan gesloten dat de x-box toch zegt zet de instelling in de x-box op PAL-60 en dat ik dan wazig beeld krijg op de tv??? Ik heb hem gewoon via de bijgeleverde kabel die bij de x-box zit aangesloten op de geel/wit/rood aansluiting op de zijkant en beeld blijft wazig?? Woaghalz Langzaam begin ik het te snappen
Moderator ceesv Geplaatst: 7 december 2011 Moderator Geplaatst: 7 december 2011 De gele aansluiting is de composiet video ingang, component heeft 3 andere kleuren. De witte en rode aansluiting is voor het geluid. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
winwiz Geplaatst: 8 december 2011 Geplaatst: 8 december 2011 De gele aansluiting is de composiet video ingang, component heeft 3 andere kleuren. De witte en rode aansluiting is voor het geluid. Een plaatje ..... Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
henkvd1 Geplaatst: 8 december 2011 Geplaatst: 8 december 2011 (aangepast) Blijft schijnbaar moeilijk PAL 60HZ komt alleen in Brazilie of Argentine voor, dus zeer zeldzaam, de spellen die je hebt komen uit de USA, dat is NTSC 60Hz. Je hebt het composiet video aan gesloten, geel is video, rood en wit is audio, dan dien je de TV op NTSC te zetten. 8 december 2011 aangepast door henkvd1
Woaghalz Geplaatst: 8 december 2011 Auteur Geplaatst: 8 december 2011 @ Henkvd1, Naar mijn weten is Pal-60 niet hetzelfde als 60 Hertz, tv is namelijk 100Hertz maar kan dit mis hebben. Spellen zijn gewoon in nederland gekocht dus daar kan het ook niet aan liggen, de kabel die tussen x-box en tv zit is de standaard kabel die bij de x-box word geleverd, hier zit de aansluiting van de x-box aan de ene zijde en aan de andere zijde 3 chinch stekkers geel/rood/wit. Sluit ik de xbox bij schoonmoeder aan de tv (Samsung UE46D7000) dan speelt hij alles zonder problemen af zonder dat er of in de x-box of de tv iets ingesteld moet worden. Sluit ik hem thuis aan met een hdmi naar dvi kabel dan zegt hij beeld formaat niet ondersteund?? terwijl de dreambox wel gewoon beeld geeft op de hdmi naar dvi. Woaghalz Langzaam begin ik het te snappen
Woaghalz Geplaatst: 9 december 2011 Auteur Geplaatst: 9 december 2011 Ben ermee bezig geweest en ja heb nu een mooi strak beeld, tv moest niet op hd staan maat op pc instelling, vandaar uit kon ik de 1920X1080 selecteren. Het enige wat nu nog rest is dat ik er geluid uit krijg omdat dit niet door de dvi wordt weergegeven. Zijn er ook hdmi > dvi kabels waar ook nog een extra kabel aanhangt voor het geluid. Of kan ik beter een toslink kabel tussen x-box en surround set hangen. Alvast bedankt. Pachmo Langzaam begin ik het te snappen
Woaghalz Geplaatst: 10 december 2011 Auteur Geplaatst: 10 december 2011 Topic kan op slot. Iedereen bedankt voor de hulp. Kabels allemaal aangesloten en werkt perfect. Langzaam begin ik het te snappen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen