Ga naar inhoud


Opnamepad maken


Radenko@onsbrant

Aanbevolen berichten

Bij het opnemen op mijn hdd lukt het mij niet meerdere opnamepaden te maken. Wel kan ik een sub-map aan maken. Als voorbeeld wil ik aan het pad /hdd/movie de sub map drama en de map komisch toevoegen. Wordt dan /hdd/movie/drama of /hdd/movie/komisch. Als ik dat zou hebben kan ik wel de keuze maken wel ik pad wil voorzetten. Ik weet niet hoe ik deze sub mappen met de AB toe kan voegen dat ik werkelijk een keuze kan maken . Wie kan me helpen.

Alvast bedankt.

Vu+ duo met combi van 4xlnb twin vast en toch draaibaar met 1 schotel

Dreamb 800SE met T55 4x lnb

Link naar reactie
Delen op andere sites


Bedankt voor het meedenken. Maar het gaat hier alleen om 3 opname paden te realiseren. /hdd/movie/ (bestaand pad) , /hdd/movie/komisch/ (nieuw) en /hdd/movie/drama/ (nieuw). Dit moet met de AB te realiseren zijn. De sub mappen komisch en drama heb ik al aan kunnen maken. Ik gebruik open Pli2.1 Wie weet raad.

Vu+ duo met combi van 4xlnb twin vast en toch draaibaar met 1 schotel

Dreamb 800SE met T55 4x lnb

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor het meedenken. Maar het gaat hier alleen om 3 opname paden te realiseren. /hdd/movie/ (bestaand pad) , /hdd/movie/komisch/ (nieuw) en /hdd/movie/drama/ (nieuw). Dit moet met de AB te realiseren zijn. De sub mappen komisch en drama heb ik al aan kunnen maken. Ik gebruik open Pli2.1 Wie weet raad.

 

op menig image is het aanmaken van favoriten mogelijk

met het EMC plugin is dat heel fijn geregeld inzake submappen voor film/serie categorien

 

kijk eens naar EMC plugin.

ciao

O Yeah

Yello

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu gebruik ik geen interne harddisk maar een NAS maar de procedure om de opnamelocatie vastt te leggen is naar mijn mening hetzelfde.

Open met de AB de bestandenlijst waarin de opnamen staan, kies de map die jij als opnamelocatie wilt vastleggen en druk op OK.

Druk op de Menu-toets van de AB terwijl je in de geopende map staat.

Kies in het geopende Opnamelijst-Menu de optie 'Markeerpunt toevoegen'.

Vanaf dat moment kun je de nieuwe map als opnamelocatie gebruiken.

MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...