Ga naar inhoud

Dreamboxedit: Bouquets niet in de Favorieten? Help!

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo,

Ik krijg met de nieuwe Dreamboxedit voor geen meter mijn zenderlijst geupload. Terwijl deze wel gewoon aangeeft dat alles voltooid is. In de lijst met Bouquets zie ik helemaal niks! Kan iemand mij hiermee helpen aub?

Dank je wel

Geplaatst:

Je hebt bij de algemene instellingen op je dreambox niet ingesteld staan dat je meerdere boeketten wilt toestaan.

Als je Dreamboxedot 5.0.1 gebruikt wordt dit automatisch aangepast.

M_Z

Geplaatst:

Ik heb op m'n DM8000 de fastscan van TV-Vlaanderen geiinstallerd, daarna heb ik met dreamboxedit (3.0.0) drie favorietgroepen aangemaakt en er zenders in onder gebracht.

Als ik op de bouquet-toets van m'n AB druk, terwijl ik op een TV-Vlaanderen zender kijk, dan zie ik daar staan: Channel Selection (TV) User-Bouquets/TV (zie foto), druk ik vervolgens op de blauwe toets dan zie ik netjes al m'n favorietgroepen staan.

Kan ik dat veranderen zodat ik bovenaan enkel m'n favorietgroep zie staan ipv die lange lijn ??

dank,

Leen

ps, ik gebruik PLI-image

post-46684-0-50215400-1323344220_thumb.jpg

post-46684-0-23826600-1323344237_thumb.jpg

DM 8000 + Formuler F1 88cm schotel 4x quad lnb, 2x UHF-antenne voor dvb-t ontvangst.

Geplaatst:

Wat bedoel je precies met "die lange lijn"? :confused:

vGnp

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

Geplaatst:

daarmee bedoel ik : Channel Selection (TV) User-Bouquets/TV na TV moet zelfs nog komen -Vlaanderen denk ik maar het kan er niet meer bij !!

DM 8000 + Formuler F1 88cm schotel 4x quad lnb, 2x UHF-antenne voor dvb-t ontvangst.

Geplaatst:

Dat zal (denk ik) wel ergens in de skin ingesteld staan. Heb je hetzelfde fenomeen bij een andere skin?

vGnp

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

Geplaatst: (aangepast)

Heb je ook geprobeerd om je favoriete lijst zelf te maken met DreamboxEdit daarin kun je zelf een Bouquet aanmaken genaamt Favorieten en daarin kopieer en plak jij de zenders die jij wil .

aangepast door Loui (K)
Geplaatst:

ja, dat bedoel ik Profil, waarom zie ik dat niet zo ?

Ik gebruik de skin " bruched alu hd " kun je daar iets instellen ??

Ik heb die andere favorieten inderdaad aangemaakt met dreamedit

leen

Geplaatst:

Bij jou

ja, dat bedoel ik Profil, waarom zie ik dat niet zo ?

Ik gebruik de skin " bruched alu hd " kun je daar iets instellen ??

Ik heb die andere favorieten inderdaad aangemaakt met dreamedit

leen

Bij jou is het zeker zo:post-33346-0-57597200-1323431968_thumb.pngen als dat zo is dan ligt het aan de skin die jij gebruikt.

Geplaatst:

ja, zo is het bij mi ja, ik gebruik de skin "bruched alu HD", hebben jullie een voorstel voor een betere, maar even mooi ?

ik heb eigenlijk nog geen andere geprobeerd hoor

dank

leen

Geplaatst:

merci Loui,

ik probeer dat zeker vanavond !

we horen het graag van de " anciens " die hebben duidelijk al heel veel mee gemaakt !

leuk week-end

leen

Geplaatst: (aangepast)

Ik heb zelfde probleem, ik kan niks zien in favorieten maar via webcontrol kan wel zin mijn setting... misschien kan iemand helpen?

favorietenniks.jpg

aangepast door ShAmAlKo

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...