Mr_Virtual Geplaatst: 7 december 2011 Geplaatst: 7 december 2011 Hallo, Ik krijg met de nieuwe Dreamboxedit voor geen meter mijn zenderlijst geupload. Terwijl deze wel gewoon aangeeft dat alles voltooid is. In de lijst met Bouquets zie ik helemaal niks! Kan iemand mij hiermee helpen aub? Dank je wel
M_Z Geplaatst: 7 december 2011 Geplaatst: 7 december 2011 Je hebt bij de algemene instellingen op je dreambox niet ingesteld staan dat je meerdere boeketten wilt toestaan. Als je Dreamboxedot 5.0.1 gebruikt wordt dit automatisch aangepast. M_Z
Mr_Virtual Geplaatst: 7 december 2011 Auteur Geplaatst: 7 december 2011 Ik heb DreamboxEdit 5.0.0.2 maar dit is niet automatisch aangepast. Heb het nu automatisch zelf gedaan en het is gelukt. :-) Hartstikke bedankt voor jouw reactie!
marleentje Geplaatst: 8 december 2011 Geplaatst: 8 december 2011 Ik heb op m'n DM8000 de fastscan van TV-Vlaanderen geiinstallerd, daarna heb ik met dreamboxedit (3.0.0) drie favorietgroepen aangemaakt en er zenders in onder gebracht. Als ik op de bouquet-toets van m'n AB druk, terwijl ik op een TV-Vlaanderen zender kijk, dan zie ik daar staan: Channel Selection (TV) User-Bouquets/TV (zie foto), druk ik vervolgens op de blauwe toets dan zie ik netjes al m'n favorietgroepen staan. Kan ik dat veranderen zodat ik bovenaan enkel m'n favorietgroep zie staan ipv die lange lijn ?? dank, Leen ps, ik gebruik PLI-image DM 8000 + Formuler F1 88cm schotel 4x quad lnb, 2x UHF-antenne voor dvb-t ontvangst.
vGnp Geplaatst: 8 december 2011 Geplaatst: 8 december 2011 Wat bedoel je precies met "die lange lijn"? vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
marleentje Geplaatst: 8 december 2011 Geplaatst: 8 december 2011 daarmee bedoel ik : Channel Selection (TV) User-Bouquets/TV na TV moet zelfs nog komen -Vlaanderen denk ik maar het kan er niet meer bij !! DM 8000 + Formuler F1 88cm schotel 4x quad lnb, 2x UHF-antenne voor dvb-t ontvangst.
vGnp Geplaatst: 8 december 2011 Geplaatst: 8 december 2011 Dat zal (denk ik) wel ergens in de skin ingesteld staan. Heb je hetzelfde fenomeen bij een andere skin? vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Loui (K) Geplaatst: 8 december 2011 Geplaatst: 8 december 2011 (aangepast) Heb je ook geprobeerd om je favoriete lijst zelf te maken met DreamboxEdit daarin kun je zelf een Bouquet aanmaken genaamt Favorieten en daarin kopieer en plak jij de zenders die jij wil . 8 december 2011 aangepast door Loui (K)
icesat Geplaatst: 8 december 2011 Geplaatst: 8 december 2011 (aangepast) Volgens mij bedoelt marleentje dit Bovenaan kunnen zien in welk bouquet je zit. In dit geval TV Vlaanderen. 8 december 2011 aangepast door profil
marleentje Geplaatst: 9 december 2011 Geplaatst: 9 december 2011 ja, dat bedoel ik Profil, waarom zie ik dat niet zo ? Ik gebruik de skin " bruched alu hd " kun je daar iets instellen ?? Ik heb die andere favorieten inderdaad aangemaakt met dreamedit leen DM 8000 + Formuler F1 88cm schotel 4x quad lnb, 2x UHF-antenne voor dvb-t ontvangst.
Loui (K) Geplaatst: 9 december 2011 Geplaatst: 9 december 2011 Bij jou ja, dat bedoel ik Profil, waarom zie ik dat niet zo ? Ik gebruik de skin " bruched alu hd " kun je daar iets instellen ?? Ik heb die andere favorieten inderdaad aangemaakt met dreamedit leen Bij jou is het zeker zo:en als dat zo is dan ligt het aan de skin die jij gebruikt.
marleentje Geplaatst: 10 december 2011 Geplaatst: 10 december 2011 ja, zo is het bij mi ja, ik gebruik de skin "bruched alu HD", hebben jullie een voorstel voor een betere, maar even mooi ? ik heb eigenlijk nog geen andere geprobeerd hoor dank leen DM 8000 + Formuler F1 88cm schotel 4x quad lnb, 2x UHF-antenne voor dvb-t ontvangst.
Loui (K) Geplaatst: 10 december 2011 Geplaatst: 10 december 2011 Ik gebruik al jaren deze Magic EHD die bevalt mij uitstekend en als je ook nog met extra kleuren wil dan voeg je skin.xml in je Magic EHD map
marleentje Geplaatst: 10 december 2011 Geplaatst: 10 december 2011 merci Loui, ik probeer dat zeker vanavond ! we horen het graag van de " anciens " die hebben duidelijk al heel veel mee gemaakt ! leuk week-end leen DM 8000 + Formuler F1 88cm schotel 4x quad lnb, 2x UHF-antenne voor dvb-t ontvangst.
ShAmAlKo Geplaatst: 10 december 2011 Geplaatst: 10 december 2011 (aangepast) Ik heb zelfde probleem, ik kan niks zien in favorieten maar via webcontrol kan wel zin mijn setting... misschien kan iemand helpen? 10 december 2011 aangepast door ShAmAlKo
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen