ejdv Geplaatst: 7 december 2011 Geplaatst: 7 december 2011 Als ik bij Manage extentions kijk staat er "there are at least 1 updates available". Als ik dan update dan staat er "Done - installed, upgraded or removed 0 packages with 0 errors". Niks gebeurt dus. In de aparte rubrieken kan ik geen te updaten items vinden. Is het mogelijk om via de commandline uit te vinden welke update er aanwezig is ? Dan zou ik het handmatig kunnen updaten. Of wellicht dat wat in de GUI gebeurt met de CHUI doen. Enig idee waarom het met de GUI niet lukt en hoe het handmatig te doen ?? Vu+ Uno 4K SE (DVB-S2X) - Vu+ Solo² (DVB-S2) - Vu+ Zero (DVB-S2) VTi 15.0.0 Quattro LNBs (13.0 ° E - 19.2 ° E - 23.5 ° E) EMP Centauri Multiswitch 13/8
icesat Geplaatst: 7 december 2011 Geplaatst: 7 december 2011 (aangepast) Als ik bij Manage extentions kijk staat er "there are at least 1 updates available". Als ik dan update dan staat er "Done - installed, upgraded or removed 0 packages with 0 errors". Niks gebeurt dus. In de aparte rubrieken kan ik geen te updaten items vinden. Bij de DMM Release images zal je niet veel updates krijgen. Ik gebruik de DMM experimental-image en heb bijna dagelijks nieuwe updates. De laatste dagen zijn er heel wat verbeteringen aan de Webif geweest. Is het mogelijk om via de commandline uit te vinden welke update er aanwezig is ? Dan zou ik het handmatig kunnen updaten.. lijst beschikbare pakketten feed server opvragen: ipkg list lijst geïnstalleerde pakketten op de box: ipkg list_installed Als je deze commando's in twee aparte telnet sessies opent kan je die met elkaar vergelijken 7 december 2011 aangepast door icesat
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen