Mr_Virtual Geplaatst: 8 december 2011 Geplaatst: 8 december 2011 Hallo, Kan iemand mij uitleggen wat BarryAllen precies is. Ik zoek nu naar wat algemene informatie maar tref alleen downloads aan die niet concreet zijn wat dit voor voordeel betekend voor mijn Dreambox. Dank je wel!
mobieltje Geplaatst: 8 december 2011 Geplaatst: 8 december 2011 (aangepast) Lees deze berichten eens: http://www.sat4all.c..._hl__barryallen Of zoek voor nog meer info op BarryAllen. PS als je met BarryAllen gaat werken, zorg dan wel dat er een recente image in de flash staat, anders krijg je problemen. Grts. 8 december 2011 aangepast door mobieltje
vGnp Geplaatst: 8 december 2011 Geplaatst: 8 december 2011 Gewoon niet aan beginnen. Barry Allen lijkt een leuke manier om diverse images te proberen, maar brengt ook (veel) problemen met zich mee. Wil je van image switchen, dan gewoon even opnieuw flashen. Heb je dan in die image alles ingesteld, dan kun je met de NFI-Backup plugin van dat image met al zijn settings en plugins zo een backup maken waar je later naar terug kunt. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Loui (K) Geplaatst: 8 december 2011 Geplaatst: 8 december 2011 Gewoon niet aan beginnen. Barry Allen lijkt een leuke manier om diverse images te proberen, maar brengt ook (veel) problemen met zich mee. Wil je van image switchen, dan gewoon even opnieuw flashen. Heb je dan in die image alles ingesteld, dan kun je met de NFI-Backup plugin van dat image met al zijn settings en plugins zo een backup maken waar je later naar terug kunt. vGnp Helemaal mee eens.
bigtwin Geplaatst: 10 december 2011 Geplaatst: 10 december 2011 Het is al duidelijk denk ik. Niet doen, waarom ook? Mat de nfi backup maak je van je huidige install een complete backup, is hij binnen 2 minuten over naar de oude/andere config (tijd excl. de boot tijd...) ET10000DM7020HD Linux laptop en Linux zelfbouw NAS
Loui (K) Geplaatst: 10 december 2011 Geplaatst: 10 december 2011 Het is al duidelijk denk ik. Niet doen, waarom ook? Mat de nfi backup maak je van je huidige install een complete backup, is hij binnen 2 minuten over naar de oude/andere config (tijd excl. de boot tijd...) Ja oke wat jij zegt klopt maar momenteel zit er in mijn box secondstage 84 en Nfibackup geeft aan dat er secondstage 82 in zit en geeft daar ook een error aan is deze backup dan wel betrouwbaar vraag ik me af.
vGnp Geplaatst: 10 december 2011 Geplaatst: 10 december 2011 maar momenteel zit er in mijn box secondstage 84 en Nfibackup geeft aan dat er secondstage 82 in zit Dan wijzig je config.plugins.NfiBackup.SSL in plugin.py zodat je 84 kunt kiezen. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
bigtwin Geplaatst: 10 december 2011 Geplaatst: 10 december 2011 Dan wijzig je config.plugins.NfiBackup.SSL in plugin.py zodat je 84 kunt kiezen. vGnp Kijk, daar houd ik van, kenners! ET10000DM7020HD Linux laptop en Linux zelfbouw NAS
egypt Geplaatst: 10 december 2011 Geplaatst: 10 december 2011 (aangepast) Ik gebruik Barry Allen al enkele jaren tot volle tevredenheid en tegen zij die er niet mee kunnen werken kan ik enkel maar zeggen ongekend is onbemind maar dit kan niet een reden zijn om iets af te kraken. 10 december 2011 aangepast door egypt
Loui (K) Geplaatst: 10 december 2011 Geplaatst: 10 december 2011 Dat zullen we ook niet doen,maar er zijn Dreambox hobbyisten die hier niet zo goed in zijn en dan raden we Barry Allen gewoon af.
Loui (K) Geplaatst: 10 december 2011 Geplaatst: 10 december 2011 Dan wijzig je config.plugins.NfiBackup.SSL in plugin.py zodat je 84 kunt kiezen. vGnp Je bent geweldig vGnp.
SIMBAke Geplaatst: 11 december 2011 Geplaatst: 11 december 2011 Dan wijzig je config.plugins.NfiBackup.SSL in plugin.py zodat je 84 kunt kiezen. vGnp waar kan ij die config vinden ?bij mij geeft die nog 76 aan VU+ ultimo en ultimo 4K Dreambox DM8000 ( stofverzamelaar ) Gigablue Quad HD ( stofverzamelaar )
Loui (K) Geplaatst: 11 december 2011 Geplaatst: 11 december 2011 (aangepast) Plugin.py staat in de map usr/lib/enigma2/python/plugins/extentions/NFIBackup,en dan kun je die het beste openen via Dcc en edit dan verander je config.plugins.NfiBackup.SSL = ConfigSelectionNumber(66, 76, 1, default = 76) in config.plugins.NfiBackup.SSL = ConfigSelectionNumber(66, 84, 1, default = 84) En dan zal hij wel 84 aangeven als je nu NFI Backup start. 11 december 2011 aangepast door Loui (K)
vGnp Geplaatst: 11 december 2011 Geplaatst: 11 december 2011 En nog beter maak je er config.plugins.NfiBackup.SSL = ConfigSelectionNumber(84, 100, 1, default = 84) van, want de kans dat we in second stage bootloader versienummer naar beneden gaan lijkt me vrij klein. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Loui (K) Geplaatst: 12 december 2011 Geplaatst: 12 december 2011 Kan i.d.d ben je er ook zeker van dat de komende versies ook geen probleem zal zijn.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen