Ga naar inhoud


AZtrino v1.1


stanz

Aanbevolen berichten


Ik vermoed dat dit geen nieuwe versie is, enkel een aanpassing van de naam. Er is namelijk een merkenregistratie van "Neutrino HD" lopende in Duitsland door een andere partij (o.a. bekend van DGStation). Om niet in conflict te komen moeten alle Azbox dealers ook hun website aanpassen.

Het bootlogo zal in deze image aangepast zijn.

 

M_Z

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Oei oei oei....dat is niet slim van de jongens van OpenSat.

 

Om welke merkenregistratie zou het dan gaan? Ik heb alle Europese trademarks (geregistreerd en in behandeling) met het woord Neutrino er in doorzocht, maar kan niets vinden.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Yep heb ik. Zapt snel en is eenvoudig in de bediening. ff puzelen om cc erin te krijgen maar daar is genoeg over geschreven. Simpel en snel is mijn conclussie.

Er wordt nog aan gebouwd maar het is zeker leuk om mee te spelen.

 

Veel plezier.

 

Groet Ronnie1966

Dreambox 7020,en 800hd, Ipbox 200, Coolstream Zee, Azbox elite, Vu solo hd, Clarke Tech 550, Opticum 9600 hd combo, Xtrend 5000, Skystar 1 en 2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet iemand hoe je terug kunt van naar official firmware of naar een enigma 2. heb het geprobeerd maar kent kernel niet omdat ie nieuw is.

Dreambox 7020,en 800hd, Ipbox 200, Coolstream Zee, Azbox elite, Vu solo hd, Clarke Tech 550, Opticum 9600 hd combo, Xtrend 5000, Skystar 1 en 2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Caleno

 

Zoek even goed op dit of andere fora er staat genoeg over geschreven. Je moet het zowiezo met Azup doen is vrij simpel!!!

 

Succes en een groet Ronnie1966

Dreambox 7020,en 800hd, Ipbox 200, Coolstream Zee, Azbox elite, Vu solo hd, Clarke Tech 550, Opticum 9600 hd combo, Xtrend 5000, Skystar 1 en 2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is me gelukt niet met Azup maar met Aztrino loader en back from aztrino software to official firmware. Azup herkent kernel niet. En dit was even zoeken voor aztrino software to official firmware.

Dreambox 7020,en 800hd, Ipbox 200, Coolstream Zee, Azbox elite, Vu solo hd, Clarke Tech 550, Opticum 9600 hd combo, Xtrend 5000, Skystar 1 en 2

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 1 maand later...

Beste mensen,

 

de Aztrino is verre van af. Standaard is er geen WiFi aanwezig. Met behulp van de Enigma2 configuratie is het me gelukt om ook WiFi aan de praat te krijgen.

Het zappen gaat inderdaad snel. Er wordt maar EEN tuner ondersteund. Het blijft wel vaak hangen na het zappen van een paar zenders. De informatie balk blijft dan hangen. Je kunt wel naar het programma kijken, maar zonder reboot kun je niet meer zappen naar een andere zender. Bovendien moet je telkens de scherm layout aanpassen, anders valt de klok buiten beeld en vallen beide zijkanten van teletekst buiten beeld.

Wat wel veel sneller is, is het kijken naar foto's. In Enigma2 duurt het een halve minuut voordat het volgend plaatje (high resolution - 4 GB groot) wordt getoond en met Aztrino is het seconden werk. Dus daarvoor blijf ik zeker gebruiken. Ik heb het op een USB stick geïnstalleerd, zodat ik makkelijk kan terugkeren naar Enigma2, waarvoor ik SpazeTeam v2.1 gebruik>.

 

Aztrino v1.1 is dus zeker nog niet geschikt voor dagelijks gebruik, maar wel een leuk speeltje.

 

de hartelijke groeten van Koos.

Groetjes, Koos

 

AZBox Premium+ (Persian Empire RC2 - 3.5.5 kernel)

Golden Media Triplex (Spark v1.2.58 / HDMU)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...