Mk2K Geplaatst: 9 december 2011 Geplaatst: 9 december 2011 weet iemand een truukje om het geluid goed in sync te laten lopen met het beeld op mijn dm800 ik draai openpli als image en gebruik cccam 2.2.1 als softcam om mijn CD kaart te lezen. via de zoekfunctie op 't forum word ik niks wijzer. (niets gevonden) alvast bedankt. Receivers: DM800 (OpenPLi) - DM500 clone (tuner overleden) - Philips DSR 7121 HD, Sunray SR4 Trial tuner (800SE clone met OpenATV 5), Xtrend ET9200 silver benelux (Openpli), AzBox Elite cable/sat (OpenATV 6) Visiosat 13E,19.2E,23.5E,28.5E Abbo: Canal digitaal Basis + HD, Caiway
Loui (K) Geplaatst: 9 december 2011 Geplaatst: 9 december 2011 (aangepast) Ja druk op de gele knop daarna op de blauwe en dan met de up down toetsen kiezen moet ongeveer 50ms meer of minder zijn(normaal 0ms) maar dat zie je vanzelf.daarna met de groeneknop als ok druken. 9 december 2011 aangepast door Loui (K)
Mk2K Geplaatst: 23 december 2011 Auteur Geplaatst: 23 december 2011 Ja druk op de gele knop daarna op de blauwe en dan met de up down toetsen kiezen moet ongeveer 50ms meer of minder zijn(normaal 0ms) maar dat zie je vanzelf.daarna met de groeneknop als ok druken. gele knop gaat ie op pauze (timeshiften) lijkt me niet juist. heb wel bij av settings ac3 en pcm delay, maar dat is gelijk voor alle zenders. hoe is het per zender in te stellen? Receivers: DM800 (OpenPLi) - DM500 clone (tuner overleden) - Philips DSR 7121 HD, Sunray SR4 Trial tuner (800SE clone met OpenATV 5), Xtrend ET9200 silver benelux (Openpli), AzBox Elite cable/sat (OpenATV 6) Visiosat 13E,19.2E,23.5E,28.5E Abbo: Canal digitaal Basis + HD, Caiway
Toppers Geplaatst: 23 december 2011 Geplaatst: 23 december 2011 (aangepast) gele knop gaat ie op pauze (timeshiften) lijkt me niet juist. heb wel bij av settings ac3 en pcm delay, maar dat is gelijk voor alle zenders. hoe is het per zender in te stellen? Effe audio-toets, dan blauw. Even down naar 50 tot 75 (kijk naar de "lippen") en luister. Wanneer OK even groen drukken en het staat vast ingesteld.Doe dit per zender, dus voor Nederland Ned1-2-3HD en RTL4HD. Bij AV settings kun je audio-delay ingeven voor het AV-Systeem als zodanig. 23 december 2011 aangepast door Toppers
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen