Ga naar inhoud


Voorbeeld brieven tbv het uiten van klachten over CD


joop001

Aanbevolen berichten

ja maar ik vraag me toch af wat voor nadeel ik als betalende kijker ga ondervinden van deze maatregel bij canal digitaal. ik vermoed dat ik er helemaal niets van ga merken. dus dan gaat het toch om de belangen van mensen die net iets doen wat niet binnen de regels valt...

Ik heb 2 kinderen, een vrouw en 2 multi-tuner ontvangers. Dat zijn dus wél 6+ gelijktijdige programma's als we allemaal iets anders kijken (wat regelmatig voorkomt!) en ook nog iets opnemen (En ja, dat gebeurt! Cake Boss en Extreme Home Makeover waren lange tijd gelijktijdig op TLC en Net5, terwijl mijn vrouw dan GTST kijkt, ik Discovery en de kids hun programma's...)

 

Leg me nog eens uit hoe ik NIET benadeelt wordt?

aangepast door CescoAiel
Link naar reactie
Delen op andere sites


dan gaat het toch om de belangen van mensen die net iets doen wat niet binnen de regels valt...

 

 

In 2006 heb ik besloten om TVV te nemen en 1 van de doorslaggevende elementen was het feit dat je meerdere ontvangers kon aansluiten met 1 abonnement.

In het contract van 2006 staat niet vermeld dat er een beperking was van het aantal ontvangers,

 

Wat meer is, in die periode gaf TVV zelf op hun website aan dat je meerdere ontvangers kon aansluiten via het toestelletje SmartWi, te verkrijgen via hun dealers.

 

Ik heb nu meerdere ontvangers met Smartwii. Waar zit hier het deel dat niet binnen de regels valt?

 

Als TVV nu het aantal ontvangers beperkt, moet ik dus een tweede abo nemen om hetzelfde te kunnen blijven doen. Dit betekent behalve de kosten voor de nieuwe kaart en de kosten voor indienststelling dat mijn abonnementsgeld verdubbelt.

 

ik vraag me toch af wat voor nadeel ik als betalende kijker ga ondervinden van deze maatregel

 

Ik vind dat een verdubbeling van het abonnementsgeld voldoende is om te zeggen dat ik nadeel ondervind van deze maatregel...

 

(Eigenlijk moeten ze bij mij hun contract naleven tot 2013)

 

Duidelijk toch?

 

Eddy Vl

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stuur ze een nette brief, schets je situatie en hoe ze dit denken te gaan oplossen.

Misschien sturen ze je wel voor nop een paar extra kaartjes. Wat ze niet weten kunnen ze ook niet op ageren.

Wellicht als voorwaarde dat je je smartwi retourneert weet ik veel hoe ze dat bedenken.

Als ze niets willen denk ik dat je sterke zaak hebt om ze juridisch aan te pakken in jouw specifieke geval.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wellicht als voorwaarde dat je je smartwi retourneert weet ik veel hoe ze dat bedenken.

 

Dit zal niet veel oplossen denk ik...

 

TVV verkocht toen nog géén tweede kaart, geen schotels, lnb's en ontvangers. Je kon de smartwi kopen bij de dealers.

Of zo'n pakketje met schotel en ontvanger + abo maar dan bij de dealer...

 

En die zit er dus voor niks tussen (is nu eerder zelf een slachtoffer)

 

Eddy Vl

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad een goed initiatief.

 

Ik heb me al voorgenomen dat mocht deze maatregel echt doorgaan ik op de kabel over ga en mijn schotel enkel ga gebruiken voor de vrije zenders.

Ik ben de laatste jaar diverse keren lastiggevallen door CD via de telefoon met aanbiedingen van een voetbal/sport kanaal, ik ben hier nooit op ingegaan omdat ik mijn contract toch nooit zal aanpassen waarmee ik het opzeggen van het huidige top pakket dat ik al 8 jaar heb rap kan opzeggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed initiatief!

 

Nog ff voor mijn duidelijkheid :

 

ik heb een abonnement met basis hd en Eredivisie Live.

Die kaart zit in een dreambox. In mijn mediacenter pc zit een tv kaart met 2 tuners.

Maar geen smartcard reader. Daarvoor maak ik gebruik van cccam vanaf mijn dreambox naar mijn pc.

Ik ben van plan om nog zo'n dual tuner in mn pc te stoppen, zodat ik 4 tuners heb die gebruikt maken van de smartcard in de dreambox.

 

Als de regeling dus doorgaat, gaat mijn opstelling dus niet meer werken?

En ben ik dus genoodzaakt 2 (en later 4) kaarten aan te schaffen? Die zijn volgens mij 2,50 extra per maand per kaart?

En aangezien 4 smartcard readers in een pc een beetje druk wordt, zou ik die toch in 4 dreamboxen willen doen. Maar ik vrees dat dat ook niet meer gaat?

Dus de enige oplossing is dan, voor elke tuner in mn pc een card reader (of cam module) in mn pc te bouwen?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eindelijk een leer AKTIE!!!

 

Het is toch de grootste schandaal dat we überhaupt moeten betalen voor een paar Nederlandstalige zenders welke per UUR bijna een Kwartier Reclame uitzenden,, JIJ kijkt ernaar en de ZENDER verdient ermee.... Het wordt niet voor niks FREE TO AIR genoemd, hoezo FREE TO AIR... Op de Hotbird genoeg kanalen vrij, en in de Arabische landen is het volstrekt normaal dat het gratis is!!! JIJ KIJKT TENSLOTTE NAAR RECLAMES....

 

Dus Mensen, denk eens na en kom eens op tegen de machtspositie van oa CD. Niks free to air hier

 

Bengel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil eerst eens kijken hoe en of dit gaat werken. Ik heb hier ook een smartcard-server (Clone +) met vier ontvangers er op aangesloten die overigens nooit allemaal tegelijkertijd aan staan. Het zou dus moeten blijven werken.

Het idee er achter, om dit te beperken is op zich niet verkeerd, alleen moet de klant die zich wel netjes aan de wet houdt hier niet de dupe van worden.

 

Ik zie meer in een oproep aan Canal Digitaal om het gebruik van meerdere smartcards zonder verdere maandelijkse kosten in te stellen, immers als ik op alle vier de ontvangers het volledige pakket wil hebben (Familie + HD) moet ik voor iedere extra ontvanger € 7,50 per maand neertellen. In mijn situatie is dat € 270,- per jaar extra. Vandaar dat ik de Clone + heb aangeschaft.

2x Vu+ Zero (S), 1x Vu+ Uno 4k (C)

2x Vu+ Duo 4k. 28E/23E/19E/13E/Ziggo

1x DB 7020 (C).

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 zenders tegelijkertijd, is toch meer dan zat. Wat willen jullie allemaal zien dan, en waar halen jullie de tijd vandaan om alles te kijken. Get a life. Het is een goed initiatief van Canaldigitaal om deze limiet in te stellen. Zo wordt het illegaal kijken weer bemoeilijkt. Ik ga een brief sturen waarin ik het voornemen van Canaldigitaal aanmoedig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...