Ga naar inhoud


Voorbeeld brieven tbv het uiten van klachten over CD


joop001

Aanbevolen berichten

De brieven zijn inderdaad heel goed bedoeld, waarvoor dank.

Wel dien ik Sat Anico gelijk geven. Wil je juridisch goed overkomen, dan blijft spelling en correct gebruik van dt ontzettend belangrijk. Nogmaals, hulde aan de briefschrijver.

  • Like 3

- VU+ Duo met OpenPli, TVV Basic+ abo --> Basic Light

- Triax 78 met multiblock 13-19,1-23-28,2

- Panasonic TX-P46G10 full HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Mensen,

 

Zoals Michel aangaf zijn de brieven in zeer korte tijd opgesteld. Dat er dus meer dan ëén spelfout in zit, dat geloof ik graag. Dus schroom niet omdat te constateren, maar vergeef mij daarvoor (alleen dan niet met arsenicum oid).

 

Wat betreft de juridische twijfels het nav open een nieuw topic en uit daarin aub onderbouwd de commentaren, want daar wordt lering uitgetrokken.

 

Wat mij betreft zijn zij die op mij kritiek uiten, in welke vorm dan ook en dat onderbouwd doen, mij zeer lief want van hen leer ik evenals zij die mijn vriend zijn en zij die mij hun liefde en vertrouwen schenken. Zij die schreeuwen zonder onderbouwing of reden te geven, negeer ik. Want aan hen die mij lief zijn besteed ik het liefst zoveel mogelijk tijd en aandacht.

 

Ja het is bijna zondag en bijna kerst en zoals u ziet tref ik voorbereidingen.

 

Groeten,

Joop

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mensen,

 

Zoals Michel aangaf zijn de brieven in zeer korte tijd opgesteld. Dat er dus meer dan ëén spelfout in zit, dat geloof ik graag. Dus schroom niet omdat te constateren, maar vergeef mij daarvoor (alleen dan niet met arsenicum oid).

 

Wat betreft de juridische twijfels het nav open een nieuw topic en uit daarin aub onderbouwd de commentaren, want daar wordt lering uitgetrokken.

 

Wat mij betreft zijn zij die op mij kritiek uiten, in welke vorm dan ook en dat onderbouwd doen, mij zeer lief want van hen leer ik evenals zij die mijn vriend zijn en zij die mij hun liefde en vertrouwen schenken. Zij die schreeuwen zonder onderbouwing of reden te geven, negeer ik. Want aan hen die mij lief zijn besteed ik het liefst zoveel mogelijk tijd en aandacht.

 

Ja het is bijna zondag en bijna kerst en zoals u ziet tref ik voorbereidingen.

 

Groeten,

Joop

 

Joop,

 

Heel erg bedankt voor dit initiatief, en de moeite die je hebt genomen om deze brieven met ons te delen!

Ik ga ze zeker versturen.

Zolang mijn baas denkt dat hij goed betaalt, doe ik net alsof ik hard werk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar is de bron van het bericht van Canal Digitaal ?

Ik kan op hun website hier niets over vinden.

 

Verder mijn mening:

Zolang ik niet wordt belemmerd wat ik in mijn eigen huis met het ontvangen signaal doe, en ik dus gewoon 4 zenders tegelijkertijd moet kunnen zien, heb ik er niets op tegen.

CD mag niet zomaar iets aanpassing in hun techniek waardoor ik deze vrijheid in mijn eigen huis niet meer heb. Dat druist tegen de Europese grondwet in.

En ik ga er dan ook van uit dat er niets veranderd voor mijn situatie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 zenders tegelijkertijd, is toch meer dan zat. Wat willen jullie allemaal zien dan, en waar halen jullie de tijd vandaan om alles te kijken. Get a life. Het is een goed initiatief van Canaldigitaal om deze limiet in te stellen. Zo wordt het illegaal kijken weer bemoeilijkt. Ik ga een brief sturen waarin ik het voornemen van Canaldigitaal aanmoedig.

 

En wat moeten we hiermee?

ET10000
DM7020HD

Linux laptop en Linux zelfbouw NAS

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Ik vraag netjes om in het andere topic verder te discussiëren en het wordt gewoon genegeerd.

 

Zullen we de moderator gewoon allemaal naar huis sturen zodat jullie op een volledig ongemodereerd board door kunnen gaan?

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hartelijk dank voor de voorbeeld brieven.

Momenteel nog CAI maar de overweging om satelliet te nemen wordt steeds kleiner.

4 zender haal je makkelijk. 1 opnemen 1 kijken en dan de kids nog die zelf ook kijken.

Als je maar 1 euro voor een extra kaart, op je huidige abbo, moet betalen per maand met een max van 4 kaarten zou dit geen enkel probleem moeten zijn.

Je bent dan nog vrij om de doen wat je wilt. Lijk mij de beste oplossing. Maar wie ben ik om dat te zeggen.

Hopelijk gaan de brieven helpen maar ik ben bang. Het is dweilen met de kraan open.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...