Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Dank je voor je lijst!!

Heb alleen een vaag probleempje met NED3 HD. Deze geeft de naam 'NED 3 HD' aan in DreamSet maar na het uploaden naar mijn DM8000 staat er '13Th Street' met wel de EPG van NED3? Moet ik nog een handmatige wijziging doen voor dit kanaal?

Dreambox 8000 [2x Sat + 1x DVB-CT / openPli 4.0 / CCCam 2.3.0] / disecq / inverto twin lnb / triax 78cm  ||  Dreambox DM500HD [DVB-C / openPli 3.0 / CCCam 2.3.0]

Geplaatst:

Wat gaat de tijd toch snel. De nieuwe lijsten zeggen mij dat er weer een stukje tijd versleten is....

Maar weer enorm bedankt!

Met vriendelijke groet,
Eastwood.
-------------
2x Vu+ Duo, Visiosat G4:[28,2E; 23,5E; 19,2E; 13E]

Geplaatst:

Dank je voor je lijst!!

Heb alleen een vaag probleempje met NED3 HD. Deze geeft de naam 'NED 3 HD' aan in DreamSet maar na het uploaden naar mijn DM8000 staat er '13Th Street' met wel de EPG van NED3? Moet ik nog een handmatige wijziging doen voor dit kanaal?

Dit probleem heb ik ook gehad en het loste zich uiteindelijk op. Ik ben niet uit wat de doorslag gaf maar wat ik allerlaatst deed was: alles uit deze zip domweg kopieren (over bestanden heen) in /etc/enigma2. Daarna een killall enigma2 uitvoeren in de shell.

Misschien biedt dit bij jou ook de oplossing. succes.

Geplaatst:
Dit probleem heb ik ook gehad en het loste zich uiteindelijk op. Ik ben niet uit wat de doorslag gaf maar wat ik allerlaatst deed was: alles uit deze zip domweg kopieren (over bestanden heen) in /etc/enigma2. Daarna een killall enigma2 uitvoeren in de shell. Misschien biedt dit bij jou ook de oplossing. succes.
Dank je, daarmee is het gelukt. Met FTP de bestanden nogmaals overgezet en via de command prompt de killall actie gedaan. Staat nu netjes NED3 HD bij de zender :-)

Dreambox 8000 [2x Sat + 1x DVB-CT / openPli 4.0 / CCCam 2.3.0] / disecq / inverto twin lnb / triax 78cm  ||  Dreambox DM500HD [DVB-C / openPli 3.0 / CCCam 2.3.0]

Geplaatst:

Dit probleem heb ik ook gehad en het loste zich uiteindelijk op. Ik ben niet uit wat de doorslag gaf maar wat ik allerlaatst deed was: alles uit deze zip domweg kopieren (over bestanden heen) in /etc/enigma2. Daarna een killall enigma2 uitvoeren in de shell.

Misschien biedt dit bij jou ook de oplossing. succes.

lijst in Dreamset; uploaden; ontvanger met de schakelaar uit/aan

zit ie er altijd goed in.

Suc6 Ed

Schotel PrimeFocus 1.80 + Gregorian 120  75°E-63°W Fixed: Triax 28/23/19/13

Analoog: EchoStar 7000 Chaparral MC-115 Digital: Dreambox 800,8000 920

ET-10000 Xsarius (Fusion SE in Camper)

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen