Ga naar inhoud

OhMyGod

trust

Aanbevolen berichten

Dit kwam ik tegen bij MM9500groups , ziet er te simpel uit om waar te zijn .

Het is een filter voor tussen de coax .

Crypto Notcher (Oh my god!!)

by Hirotzuko Takahashi

This is the original project of the Crypto Notcher, called "Oh My God!!" from the engineers of Canal Plus.

I have decided to publish this job of mine to oppose the to proliferate some black commerce on the occasion of the new systems of crypto sat-tv giving the possibility to everybody to resolve the problem in definitive way.

The realization, contrarily of the planning, it is not particularly difficult. The CN directly works on the coaxial cable that departs from the LNB and it reaches the decoder, his inside circuit it filters and it converts the wave signal it squares responsible of the crypto of the DVB flow, confusing it and dispersing it to mass, this clever system it allows the signal DVB to come in clear to the receiver as if it was treated of a signal FTA. The system works with any it codifies, present and future and obviously it also eliminates of fact the harmful ECMs.

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb al jaren zo'n ding er tussen zitten en het werkt perfect. Het gaat zo strijkdroog de kast in.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iets zegt me dat dat niet waar is wat je verteld .

1 : "Het" is pas in maart "uitgevonden" (volgens de file-datums)

2 : Er staat niets van in je Profiel.

Bovendien zou ik het misdadig vinden , dat je deze mooie uitvinding , niet met ons gedeeld hebt .

Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging .
Octagon SF8008 4K   Edision Primo IP S2  Dr.HD F16  

1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ

1.2 m Echostar Offset  aan schuur  53º E    34.5 W   Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.