lennie Geplaatst: 9 december 2011 Geplaatst: 9 december 2011 Sinds twee weken FW 1.09.72 op mijn Rebox. Zoals gewoonlijk leek het wel wat, maar nu al aardig wat storingen. Maar daar gaat het nu even niet over. Als ik een programma opneem, komt dat op de HDD in de submap "Recordings". Hoe ik aan die map kom is mij een raadsel; ik kan me niet herinneren dat ik een instelling heb veranderd die daartoe zou kunnen leiden. In ieder geval vind ik het een ongewenste verandering. Zelfs als ik via het netwerk de inhoud van die map overzet naar de hoofdmap "HDD" en die pokkenmap "Recordings" verwijder, wordt die bij de eerstvolgende bootup weer even hardnekkig aangemaakt. Hoe komt die map op mijn harde schijf, en, nog belangrijker, hoe kom ik er definitief van af? VU+ Ultimo HD PVR, Topfield TF4000PVR, Humax Entavio, Rebox RE9000PVR, Astra 1,2 en 3, Tooway Internet via Satelliet.
Moderator ceesv Geplaatst: 9 december 2011 Moderator Geplaatst: 9 december 2011 Dit is een feature van de laatste versie software. Er af kom je door de software terug te zetten naar een eerdere versie. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen