Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo, welke instellingen zijn er nodig bij twee gelijke usals schotels op een dm8000 met Pli?

Groetjes,
Hoeba

DM 600 S PVR 160 GB, OpenPli, DM 8000 S/C, OpenPli, Nokia Dbox2 C, PB-7, Cisco dvb-C, RaspberryPi 2b

Geplaatst:

Leg eens uit wat de bedoeling is= zo te lezen wil jij elke tuner appart voor een draaibare schotel gebruiken klopt dit? dan kun je toch Tuner B gelijk als tuner A instellen,en stel je tuner A gewoon in zoals jij het wil met Usals, Tenminste zo zie ik het.Als ik het mis heb hoor ik het wel, ik namelijk geen draaibaar systeem

Geplaatst: (aangepast)

Leg eens uit wat de bedoeling is= zo te lezen wil jij elke tuner appart voor een draaibare schotel gebruiken klopt dit?

Klopt.

dan kun je toch Tuner B gelijk als tuner A instellen,en stel je tuner A gewoon in zoals jij het wil met Usals, Tenminste zo zie ik het.Als ik het mis heb hoor ik het wel, ik namelijk geen draaibaar systeem

Je kunt Tuner A: intern doorlussen, dus als er helemaal niks op Tnuer B: is aangesloten of met een 2e kabel van een gemotoriseerde lnb!

Het werkt wel met beide schotels apart op A: en B: ingesteld als usals, maar dan is hij soms een beetje de weg kwijt en geeft niet altijd beeld als je met PIP werkt.

Ook kan je de voorkeur LNB aanpassen, auto, of A: of B:, maar ook dan werkt het niet vlekkeloos.

Ben dus benieuwd hoe dat met/in Pli is op te lossen?

aangepast door Hoeba

Groetjes,
Hoeba

DM 600 S PVR 160 GB, OpenPli, DM 8000 S/C, OpenPli, Nokia Dbox2 C, PB-7, Cisco dvb-C, RaspberryPi 2b

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...