Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb bovenstaande receiver hier al een aantal jaren staan, maar nu wil ik met de rec. out naar een 100 volt versterker gaan om de rest van het huis ook van muziek te voorzien. Ik ben er achter gekomen dat via de vcr/dvr out en de tape uitgang alleen de tuner word doorgegeven. Alle andere ingangen niet.

Is dit normaal, en zo ja, kan ik dat misschien modificeren?

Er zit een digitale schakelaar op de ingangen; de TC9273F. Zou deze anders misschien niet goed werken?

digitale schakelaar pioneer reciever.pdf

Groeten van Martin.

Geplaatst:

dat is zo niet te zeggen,je moet het in het geheel zoeken,dus in het schema van reciever meten is weten.dus input kontroleren van de TC9273F.of er een signaal in komt ,evt met een kristal oor tel. kijken of er audio in komt,en uit gaat.

Geplaatst:

De versterker werkt verder perfect, viel me laatst alleen op dat de uitgangen alleen de tuner doorgeven. Misschien gedaan om "rondzingen" van een cassettedeck te voorkomen, of om illegaal copieeren te voorkomen. Net nog even het schema bekeken en er zit nog een tweede digitale audioschakelaar in, daarin komen de normale audio ingangen binnen, de optische en coax ingang. Ik denk dat ik bij de uitgang daarvan een aftakking moet maken, zal binnenkort eens even gaan meten met de scoopmeter.

Groeten van Martin.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...