Ga naar inhoud

RE 8500 waarom geen klank op NED 1 HD

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

enkel op Ned 1 HD heb ik geen klank , op alle andere zenders wel , iemand een idee wat er mis gaat

Topfield 7710 Technomate Wavefrontiere T90

Rebox RE8500-Xtrent ET900

Geplaatst:

Hello,

Ik heb ook geen geluid op Ned 1 en 2 en gecodeerde zender op Ned 3.

Heb versie 1.08.75, al de rest werkt perfekt.

Heb Rebox 9000- tv Sony KDL 32.

Erudiet

Geplaatst:

schotel1010.jpg 12 december 2011 : Geen beeld op Nederland 1/2/3

Op zondagmiddag 11 december tot ongeveer 20.00 uur heeft een deel van onze klanten last gehad van een storing op de kanalen van Nederland 1, 2 en 3. Uiteindelijk werd besloten de codering tijdelijk op te heffen en het signaal voor deze kanalen 'vrij' te verzenden. Vanaf dat moment kon iedereen weer Nederland 1, 2, en 3 bekijken. Vandaag volgt er verder onderzoek naar de storing. Voor wie geen beeld had, onze welgemeende excuses.

Bron: website Canal Digitaal

Thuis: Rebox RE-4000HD PVR - Firmware: Octagon V1.11.70 (loader 2.54) - HDTV LG 42LX6500 3D LED 200Hz
Mesh schotel 88 cm - Rotor HH100 Stab - Kijkhoek: 53E --> 5.0W (20 satellieten gescand)

Caravan: Amiko Micro HD SE - Firmware 2.2.14 mcas

Schotel: 65 cm met dual LNB

Geplaatst:

Bedankt voor het antwoord, maar dat is geen antwoord op onze vraag.

Wij hadden inderdaad geen beeld op Ned 1,2,3 sd, maar wel op Ned 1,2 en gecodeerde zender op Nederland 3 HD

Maar ons probleem is dat op die zenders in HD er geen klank is!!!!!!!!!!

En dat is onze vraag.

Zijn er nog met dit probleem? En zo ja, neen hoe lossen wij dit op???

Erudiet

Geplaatst:

Zou het kunnen dat het geluid van de Rebox niet wordt begrepen door je Sony TV? Kijk die instellingen eens na zowel in Rebox als TV.

Wat niet beter wordt, blijft niet goed.

• Moderator
Geplaatst:

Wat gebeurt er wanneer je op de gele toets van je afstands bediening drukt en een ander geluidsspoor kiest?

Staat voor de betreffende kanalen de Rebox volume regeling wel open?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

het geluid van de rebox staat wel aan , wanneer ik zap naar een andere HD kanaal is er wel klank , schakel ik terug naar Ned 1 de klank is terug weg , en dit is enkel bij mijn Rebox, bij mijn Xtrend heb ik dt probleem niet ,ik heb de 1.09.35 als firmware er op staan , voor alle duidelijkheid ,ik had dit probleem niet met de vorige firmware de 1.08.75,nu zie ik op de website van Rebox er een nieuwe Firmware update staat de 2.09.72 maar heb wat schrik deze de installeren want eenmaal deze geinstalleerd kan je niet meer terug naar een vroegere versie

en ik zie nog geen enkele reactie op de forums van deze firmware

Geplaatst:

vlaeken, indien je overweegt om de nieuwere FW's te installeren, beginnende met 2.xx.xx zal er een strikte volgorde moeten gevolgd worden, en wordt de bootloader normaal ook bijgewerkt...

is misschien wel het overwegen waard om jouw probleem zo op te lossen...

[Vu+ Solo4K] - [VTi 13.x]

[TVV Basic+] - [CD TopHD]
Ik vind het nieuwe overzicht met ongelezen topics in een tijdslijn maar niks...

• Moderator
Geplaatst:

Misschien is je zenderlijst corrupt.

Je zou de zender kunnen wissen en opnieuw kunnen inlezen.

Ook zou je de audio pids met de hand kunnen invoeren.

Heb je dan nog geen geluid zou ik de software updaten.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Misschien is je zenderlijst corrupt.

Je zou de zender kunnen wissen en opnieuw kunnen inlezen.

Ook zou je de audio pids met de hand kunnen invoeren.

Heb je dan nog geen geluid zou ik de software updaten.

Is opgelost door het plaatsen van de nieuwste Firmware

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen