Ga naar inhoud


DSR2211 vraagt om code


Musp

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Gisteren, (zaterdag) twee stuks DSR 2221/3 gekocht, nieuw in doos met verzegeling.

Op advies van de handelaar een "fast scan" gedaan en alles werkte.

 

Nu wil ik de kanaalindeling op geheel eigen wijze gaan doen, maar beide ontvangers vragen

om een pincode, die heb ik er nooit zelf ingezet en de handelaar ook niet.

Dus de belangrijkste instellingen kom ik niet bij.

 

Heb overigens hetzelfde probleem met een stokoude Strong SRT 8000. Daar missen na de verandering een aantal kanalen en ik kan geen volledige scan doen.

 

Ik heb een setje van twee Canal digitaal smartcards en beide doen hetzelfde.

 

Is mogelijk de oplossing hetzelfde als een ander topic over Philips ontvangers en dat ik Canal Digitaal moet vragen de code te resetten?

 

Groeten,

 

Leo

Link naar reactie
Delen op andere sites


De pincode zit op de kaart ,die kun laten verwijderen door CD of door er een

oude smartcard er in te doen ,wil soms ook wel.

je kunt alleen de kanalen aan passen als je de zenders in de willekeurige

volgorde er in zet .

En voor de stong 8000 is wel ander alternatief software

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

 

En met de vriendelijke groeten Hendrik

 

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...