Ga naar inhoud


Wat willen deze russiche dames nu echt ?


ronaldsl

Aanbevolen berichten


Ik heb me geregistreerd bij een Russische datingsite.

Het gevolg: ze verkopen je mailadres-gegevens door aan anderen. Dus, krijg je allerlei attractieve foto's opgestuurd

met bijbehorende tekst. Later vragen ze wel om geld of goederen.

Een ander gevolg: Ik heb sinds ruim een jaar correspondentie en een half jaar samenleving met een

lieve vriendin.

Wat moet je NIET (sorry Sjaak(k)) doen? Stuur nooit/never geld naar de dame.

Laat haar zelf de reis en visum betalen. Bij samenkomst hier, kun je besluiten de kosten te delen.

Eis altijd een gesprekken met webcam, zodat je zeker bent met de juiste persoon te spreken en niet met een

zwendelaar/Nigeriaan te schrijven.

Het kan dus meevallen.Echter: de kosten om haar Nederland in te krijgen vallen erg tegen.

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Mijn Spambox is vandaag ook weer erg grappig. Ik post niet op YouTube, doe niet aan social

media zoals LinkedIn, heb niks met AOL en heb nog nooit gehoord dat 'ie te klein zou zijn.

 

vGnp

post-44950-0-85504300-1328619601_thumb.jpg

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb in het verleden ook wel eens van die mails gehad.. het is zo doorzichtig..als je daarin trapt, ben je wel erg simpel

 

1x heb ik erop gereageerd en mee gespeeld :) .. ze (hij?) begon een verhaal te vertellen, waar ze woonde, bla bla

en dat haar moeder in een ziekenhuis lag in rusland ergens..

na de 3de mail vroeg ze of ik wat kon storten.. ik zei dat dat goed was..ze moest maar de gegevens sturen :)

 

daarna een mail gestuurd met de vraag of ze er blij mee was met het geld.. en dat ik ongerust was over haar (lol)

uiteraard mail terug dat ze niets ontvangen hadden.. en ik zou dan wel weer wat storten..als ze de gegevens nog een keer storten

ect ect :)

 

zo heb ik die persoon een 20 mails bezig gehouden ..tot ze erachterkwamen dat zij "geplayed" werden ..lol .. was leuk

 

zijn waarschijnlijk een paar gasten die zoiets naar eehh 10.000? mensen sturen..en er zijn altijd sukkels die erintrappen

één ding is zeker, maar ik ben vergeten wat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja je moet het zelf weten maar ik zou er nog geen seconde op reageren ook niet voor de grap,of heb je niks anders te doen

juist als je reageerd wordt je bus volgegooid

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik vond um wel grappig, en nee heb niet veel zo te doen ..anders zou ik hier ook niet zitten ..

 

wist je trouwens niet dat je afzenders kan blocken? word je ook niet lastig gevallen..lol

En ..daarna nooit niet meer 1 mail gehad van zulke gasten.. misschien ben ik van "een" lijst geschrapt..jammer :)

  • Like 1

één ding is zeker, maar ik ben vergeten wat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...