theparasol Geplaatst: 11 december 2011 Delen Geplaatst: 11 december 2011 (aangepast) Net tijdje op rtl4sd wat emm updates gehad, schakel net terug naar ned1,2,3 sd = zwart beeld! Blijkbaar heeft CDS wat foute updates de deur uitgedaan, het zal wel weer overwaaien In de bijlage logging emm updates die deze toestand veroorzaakten. emmupdatesgeenbeeldned123sd.zip 11 december 2011 aangepast door theparasol Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Nasiri Geplaatst: 11 december 2011 Delen Geplaatst: 11 december 2011 Ik heb ook geen signaal van Ned 1 , 2 en 3. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
birdybird Geplaatst: 11 december 2011 Delen Geplaatst: 11 december 2011 Hier ook geen beeld met dragoncam 3.80 op ned1,2 en ned3. Wat nu ? Dm8000 T90,4 x quad lnb, 3 x diseq 1.0. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
theparasol Geplaatst: 11 december 2011 Delen Geplaatst: 11 december 2011 RTL7: Darts! is ook sport En anders BVN Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gipfo Geplaatst: 11 december 2011 Delen Geplaatst: 11 december 2011 Upc kampt met hetzelfde probleem Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast catw Geplaatst: 11 december 2011 Delen Geplaatst: 11 december 2011 mensergerjeniet en dan,vooral nu, naar cds. Daar zitten ze te vaak verkeerde code's door te geven en op hun website (als die al te bereiken is) staat tot op heden nog niets over de storing. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
DeBeek Geplaatst: 11 december 2011 Delen Geplaatst: 11 december 2011 En weer beeld.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
wanderer Geplaatst: 11 december 2011 Delen Geplaatst: 11 december 2011 een geboortegolf over 9 maanden, kunnen ze nu alvast berekenen hoeveel de pensioenen over 67 jaar + 9 maanden gekort moeten worden...... Samsung 40D6510WS Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
theparasol Geplaatst: 11 december 2011 Delen Geplaatst: 11 december 2011 ned123sd nu fta te ontvangen! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CEASAR W Geplaatst: 11 december 2011 Delen Geplaatst: 11 december 2011 een geboortegolf over 9 maanden, kunnen ze nu alvast berekenen hoeveel de pensioenen over 67 jaar + 9 maanden gekort moeten worden...... overal weer beeld !! de codering is eraf nu de overige zenders ook nog zonder codering en het is perfect. ceasar Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
johantje Geplaatst: 11 december 2011 Delen Geplaatst: 11 december 2011 Bij tv-vlaanderen was het zelfde liedje Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gerbijl Geplaatst: 11 december 2011 Delen Geplaatst: 11 december 2011 (aangepast) Zijn er meer die er last van hebben dat Ned1,2 en 3 SD niet meer te decoderen zijn sinds vanmiddag. Mijn 2 kaarten hebben het probleem en mijn vader ook! Canal Digitaal storingslijn is niet te bereiken op Zondag. Ik heb sinds vanavond (zondag 11 dec.) ook problemen met de ontvangst van Ned. 1,2,3 en SBS6. Ik heb 3 kaarten waarvan ik met de 2 extra kaarten die zenders niet ontvang. Als het geen storing is, dan vermoed ik dat CD de extra kaarten van €2,50 per maand minder aantrekkelijk wil maken zodat klanten een 2e of 3e volledig abonnement gaan nemen. Dat zou buitengewoon onverstandig zijn van CD, want de 2e en 3e kaarten worden dan ingeleverd en men neemt steeds de 1e kaart mee naar de TV waar men naar kijkt. 11 december 2011 aangepast door Gerard 76 emailadres verwijderd,of je moet graag spam willen.... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gerard 76 Geplaatst: 11 december 2011 Delen Geplaatst: 11 december 2011 een geboortegolf over 9 maanden, kunnen ze nu alvast berekenen hoeveel de pensioenen over 67 jaar + 9 maanden gekort moeten worden...... nou,zijn wel vluggertjes dan die storing is nu alweer (tijdelijk) verholpen 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Dagoe Geplaatst: 12 december 2011 Delen Geplaatst: 12 december 2011 (aangepast) 12 december 2011 : Geen beeld op Nederland 1/2/3 Op zondagmiddag 11 december tot ongeveer 20.00 uur heeft een deel van onze klanten last gehad van een storing op de kanalen van Nederland 1, 2 en 3. Uiteindelijk werd besloten de codering tijdelijk op te heffen en het signaal voor deze kanalen 'vrij' te verzenden. Vanaf dat moment kon iedereen weer Nederland 1, 2, en 3 bekijken. Vandaag volgt er verder onderzoek naar de storing. Voor wie geen beeld had, onze welgemeende excuses. Bron: website Canal Digitaal 12 december 2011 aangepast door Dagoe Thuis: Rebox RE-4000HD PVR - Firmware: Octagon V1.11.70 (loader 2.54) - HDTV LG 42LX6500 3D LED 200HzMesh schotel 88 cm - Rotor HH100 Stab - Kijkhoek: 53E --> 5.0W (20 satellieten gescand) Caravan: Amiko Micro HD SE - Firmware 2.2.14 mcas Schotel: 65 cm met dual LNB Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
theparasol Geplaatst: 12 december 2011 Delen Geplaatst: 12 december 2011 Spul is inmiddels al weer van FTA af en gewoon gecodeerd. Ik heb met mijn pasje weer beeld op ned123sd Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen