Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo allemaal

IK heb van een kennis die met de hobby gestopt is een dreambox 800 HD gekregen waarmee ik een beetje aan het stoeien en ontdekken ben.

IK heb gehoord dat deze box 3 jaar oud is...... ik weet niet of dit iets zegt....... en nu probeer ik na op internet te hebben gelezen, om hier een cc cam handmatig in te instaleren, nu heb ik al een boxje met een Canaal Digitaal kaart, een Topfield 7700 HCSI.

Hoe moet ik de cc cam handmatig in de dreambox 800 HD instaleren want die kennis heeft hem geflasht met Gemini image, en ik heb geen flauw benul waar ik de cc cam bestanden want ik heb gelezen dat het er meerdere zijn naar toe moet kopieeren.

NU heb ik er 1 gedownload van gemini en dan krijg ik een map var waar ook weer een aantal bestanden in staan.

Moet ik nu de map var alleen op een plek in de dreambox instaleren en zo ja waar zet ik hem dan neer.

Of moet ik de bestanden die in de map var staan ergens plaatsen en waar instaleer ik ze dan.

Natuurlijk zou ik er ook open pli op kunnen flashen maar voor mijzelf wil ik graag weten hoe ik dit handmatig moet uitvoeren.

Groeten

Vriendje Stokvis

Geplaatst: (aangepast)

Eigenlijk moet jij gewoon even OpenPli image erop zetten,daar zit alles in.hiermee bedoel ik zodra jij de image erop nheb kun je via internet verbinding je Cccam downloaden en wordt automatisch geinstalleerd. maar ook een settinglijst naar keuze, Je wil ook kunnen kijken toch? Dus als je Open Pli erop zet ben je helemaal klaar om te kijken.Mits je C+ kaart nog geldig is. Hier de link ernaar toe> http://downloads.pli...00-20111212.zip En als je de DM800 zelf wil flashen kijk dan hier http://www.sat4all.com/forums/topic/259968-firmware-upgrade-dm8000hd-via-webbrowser/page__view__findpost__p__1639977 en lees dit goed door het is van de DM8000 maar voor de DM800 is het bijna het zelfde.

aangepast door Loui (K)

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...