Cybex Geplaatst: 11 december 2011 Geplaatst: 11 december 2011 (aangepast) Beste mensen, Tijdens verschillende zoekopdrachten kom ik regelmatig de Smargo smart reader tegen. Wat is dat voor ding, behalve een extra mogelijk voor een card? Ik lees ook dingen over cardsharing, maar is het dan ook een client ofzo? Groeten, John 12 december 2011 aangepast door Michel Onduidelijke onderwerptitel
theparasol Geplaatst: 11 december 2011 Geplaatst: 11 december 2011 Gewoon een usb apparaat waarmee je box of computer een smartcard kan readen en writen. Verder doet het niks. Heb al foto's gezien waar een stuk of 8 van die smargo's op een usb hub zitten. Maar dat was beslist geen klant van CDS die de ophanden zijnde chid-lock wilde omzeilen
Cybex Geplaatst: 12 december 2011 Auteur Geplaatst: 12 december 2011 Bedankt voor de reacties en excuses voor de onduidelijke onderwerp titel.
MacGuinness Geplaatst: 13 december 2011 Geplaatst: 13 december 2011 Werken die op alle boxen? Selfsat H50D2 & Stab HH90 + VU+DUO2 (VTI 6xx) + Onkyo TX-SR508 + LG 55UB850V UHDTV =
Terradon Geplaatst: 14 december 2011 Geplaatst: 14 december 2011 Hoi, In ieder geval op de Dreambox en ik neem aan ook op de onder linux (opensource) werkende boxen en natuurlijk ook voor de diverse htcp projecten zowel onder linux alsook windows pc's. Groetjes......................
MacGuinness Geplaatst: 16 december 2011 Geplaatst: 16 december 2011 htpc met windows! Dat is mooi. Selfsat H50D2 & Stab HH90 + VU+DUO2 (VTI 6xx) + Onkyo TX-SR508 + LG 55UB850V UHDTV =
Terradon Geplaatst: 26 december 2011 Geplaatst: 26 december 2011 Met veel geklooi werkt het idd met windows.........kwestie van leren denk ik......ben eigenlijk meer proggen van cammetjes gewend
Gast biggie0344 Geplaatst: 3 januari 2012 Geplaatst: 3 januari 2012 smartreader wordt vaak gebruikt door personen die kaarten lezen of the programmeren, maar ze worden alleen maar gebruikt op linux om je smartreaders te lezen en zo te sharen. doordat ze meerdere frequencies bezitten en niet net als de mastera readers alleen maar 3.57 en 6mhz. ze ondersteunen ook 686 961 12 en 16 mhz dus je kan je kaart aardig opvoeren :-) zonder veel geklooi werkt hij perfect op windows.. kwestie van goeie drivers vinden 1keertje erop zetten en klaar is kees...... er zijn tegewoordig ook nieuwe smartmouses. deze werken met dezelfde drivers als smargo ( dus direct in linux ) voordeel is dat je deze kan switchen dussen smartmouse en phoenix dus bijna elke apparaat zou die lezen;)
CDZakelijk Geplaatst: 3 januari 2012 Geplaatst: 3 januari 2012 (aangepast) Er zijn nieuwe Smartreaders in de maak en inmiddels liggen ze ook al in op de diverse testbanken. Deze cardreader word de trippel cardreader genoemd. Er kunnen 3 kaarten in een kastje die met een USB kabel op de PC of ontvanger word aangesloten. Deze zit nu in de test en werkt volgens onze bevinding prima of zelfs beter dan de losse smartreaders. Let bij het aanschaffen van de Smartreader wel op!!! Vanuit Groningen zijn er ook een groot aantal kopieën op de markt terecht gekomen. Hiervan gaan er na ongeveer een half jaar al veel van stuk. Als uw smartreader defect raakt draai deze maar eens open via de 4 schroefje`s Als op het printje MUP staat weet je 100% zeker dat het imitatie is. P`s nee ik werk ook niet voor de smargo en heb ook geen directe contacten. 3 januari 2012 aangepast door CDZakelijk
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen