VluggeW Geplaatst: 11 december 2011 Geplaatst: 11 december 2011 Drivers 11-12-2011- fixed Sky Italia HD Problem. We have tested for 48 hours, but the problem did not occur again. install via addons, or manual.
waterpas Geplaatst: 12 december 2011 Geplaatst: 12 december 2011 @vluggeW Heb jij ervaring met het tegelijkertijd gebruiken van het CI_slot en de kaartlezer? Ik heb 2 abbo's (Seca, Conax) dus het is mij wat waard wanneer dat terzelfdertijd gebruikt kan worden. In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.
Tonskidutch Geplaatst: 12 december 2011 Geplaatst: 12 december 2011 @vluggeW Heb jij ervaring met het tegelijkertijd gebruiken van het CI_slot en de kaartlezer? Ik heb 2 abbo's (Seca, Conax) dus het is mij wat waard wanneer dat terzelfdertijd gebruikt kan worden. CI-cam + softcam (interne kaartlezer) zal nooit op een Enigma machine lekker lopen neem een active usb hub en hang er een smargo aan dan bestuurt de softcam de interne kaartlezer en de externe kaartlezer. ciao La Solitudine Laura Pausini
waterpas Geplaatst: 12 december 2011 Geplaatst: 12 december 2011 Bedankt voor je antwoord Tonskidutch, maar een hub met een smargo, dat gaat me effe te snel. Even kijken wat dat gaat kosten en,is dat lastig configureren? grt In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.
Tonskidutch Geplaatst: 12 december 2011 Geplaatst: 12 december 2011 dat is natuurlijk ook wel zo, maar een goedkope receiver nemen met enkel 1 cardreader terwijl je eigenlijk meer nodig hebt, is een keuze. bovendien zou iemand die nog geen CI-cam gekocht heeft dan toch nog besparen / voordeliger uit zijn. let op wat je aankoopt zoek uit wat je kunt zoek of vraag wat uitbreiden kost. La Solitudine Laura Pausini
waterpas Geplaatst: 12 december 2011 Geplaatst: 12 december 2011 Het aantrekkelijke van een interne kaartlezer of beter twee, in mijn geval, spreekt natuurlijk voor zich, maar ik lees nog al eens in testen dat CI-sloten als extra het voordeel heeft dat je wat achter de hand lijkt te hebben voor het geval dat. In Michel's test komt mijn vraag niet aan bod, maar het lijkt een goedkoop alternatief. In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.
VluggeW Geplaatst: 12 december 2011 Auteur Geplaatst: 12 december 2011 Hallo, Volgende getest voor je. IRDETO CI module met Seca3 kaart. IRDETO geeft geen beeld op Nederland 1 HD maar Seca wel. Geen abbo op Seca met discovery enz. Getest op Nederland 1 beeld. Discovery beeld. Dus werkt Ci module en losse kaart. Greetz
waterpas Geplaatst: 12 december 2011 Geplaatst: 12 december 2011 Bedankt, ik ga me nog wat verder inlezen. grt In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen