Ga naar inhoud


[Vantage 8000] |Geen BBCi


NickDream

Aanbevolen berichten

Ik krijg geen BBC interactive meer en geen radio zenders meer op deze ontvanger sinds de softwareupdate

Het lijkt alsof 11.954H niet ingelezen kan worden, bovendien kan ik geen FEC waarde aangeven als ik een transponder wil toevoegen

 

iemand dit ook al ondervonden?

Wavefrontier T90 1W,5E, 9E,13E,16E,19E,23E,28,2E / Dreambox 800HD

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hier ook een Vantage 8000 die zonder problemen werkt op BBCi. De afgelopen tijd zijn er bij de Britten wel de nodige frequentie wijzigingen geweest. Had je al een blind scan geprobeerd? Zonder dat uit te voeren had ik anders ook geen beeld op deze kanalen gehad denk ik ;)

VU+ DUO (Hd Samsung Spinpoint F1 1TB) | Vantage HD8000S (Hd 500gb) | DreamboX DM7000S (Hd Maxtor 120gb) | DreamboX 500s | Visiosat Bi-satellite G4 (13e, 19e, 23e, 28e)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Hoi ,

 

Net ff geprobeerd en geen probleem , de frec 11954 H 27500 staat in de standaard database van de 8000

 

Ik kreeg 6 tv zenders met de naam ,

6711

6712

6713

6714

6715

T7 STRM-0

 

Ik heb het als volgt gedaan,

Menu,instalatie,In mijn geval tuner 1,ok,hanmatig zoeken,ok, pijltje naar beneden op transponder, met pijltje rechts zoeken naar transponder 34 dat is dus 11954H27500, ok en hij gaat scannen.

 

Hopelijk heb je hier wat aan.

 

Groetjes......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Nickdream,

 

 

Ik heb het nog even precies uitgezocht, je moet namelijk handmatig de A-pid,V-pid en PCR waarden invoeren dan heb je wel beeld op BBCi.

 

Volg de stappen zoals boven , maar dan bij zoeken weer pijltje rechts totdat de pid waarden verschijnen deze invullen ( op lyngsat of kingfosat vind je de juiste waarden wel) op ok drukken om te scannen en voila ze staan bij alle zenders.

Wel is het zo dat voor elk kanaal dat je wil zien je dit moet herhalen, geld alleen voor kanalen die niet worden meegenomen tijdens een normale scan of blindscan.

 

 

Hopelijk lukt het zo wel.

 

Groetjes................

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Hoi Nickdream,

 

Zelf ook nog eens geprobeerd maar ook geen beeld, ff verder gespeurd en vond dit antwoord van de BBC,

 

Because of software limitations, BBC Red Button interactive channels are currently only available with Freesat or a Sky set-top box and viewing card.

 

Hier de link,

 

http://www.bbc.co.uk/reception/info/sat_frequencies.shtml

 

Groetjes.................

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...