edwin62 Geplaatst: 12 december 2011 Geplaatst: 12 december 2011 (aangepast) In het begin deed deze ontvanger het uitstekend, prima ontvangst. Sinds kort loopt de ontvanger vast op enkele kanalen en de laatste weken steeds vaker staat de boel helemaal vast en alleen een harde reset, via de aan- en uit-schakelaar helpt nog , soms even en dan soms wat langere tijds gaat het goed maar dan staat ie weer vast. Wat zou hier de oorzaak van kunnen zijn en hoe op te lossen. mvg 12 december 2011 aangepast door edwin62
Pjotrb Geplaatst: 21 januari 2012 Geplaatst: 21 januari 2012 Een oplossing heb ik niet maar sinds vanmorgen heeft mijn ontvanger (ook een 2000) er ook last van. Ik zat Das Erste HD te kijken maar iedere 20 seconden een reboot. 2x Vu+ Zero (S), 1x Vu+ Uno 4k (C) 2x Vu+ Duo 4k. 28E/23E/19E/13E/Ziggo 1x DB 7020 (C).
edwin62 Geplaatst: 26 mei 2012 Auteur Geplaatst: 26 mei 2012 Jammer dat er sinds mijn oproepje niemand (behalve pjotr) hier wat geplaatst heeft of een eventuele oplossing heeft
eboelens Geplaatst: 3 oktober 2012 Geplaatst: 3 oktober 2012 ik heb ook een HDCI2000 en ook een post geplaatst en helaas ook geen reactie. Waarschijnlijk is dit toestel vrij oud ? Uw probleem kan liggen doordat hij te warm staat . Zorg voor een goede afkoeling zou i kzeggen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen