Drs. IJzerbout Geplaatst: 12 december 2011 Geplaatst: 12 december 2011 (aangepast) Ik wil voor de Kerstdagen Bluerays kunnen afspelen, dus ik ben op zoek naar een player. Heeft het zin om iets te kopen dat ik op mijn VU+UNO kan aansluiten dmv USB of S-SATA ? Of is het beter het ding gewoon rechtstreeks op de TV aan te sluiten via HDMI ? Misschien kan iemand advies geven. 12 december 2011 aangepast door Drs. IJzerbout "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Mrbeam Geplaatst: 12 december 2011 Geplaatst: 12 december 2011 Ondersteuning voor blueray op Enigma is er (nog) niet, dus het wordt een extra boxje. Wavefrontier T90, Vu+ Duo 4k SE (DVB-S2x/FBC & DVB-T2), Octagon SF4008 (2x DVB-S2x & 1x DVB-T2), Mut@nt HD51 (DVB-S2x & DVB-C), TBS6920 & TBS6925
Zuppelan Geplaatst: 12 december 2011 Geplaatst: 12 december 2011 Linuxontvangers kunnen niet overweg met de AACS-codering op Blueray-schijfjes. Daarom is een USB-apparaat niet erg zinvol. Je Uno zal hem herkennen, je kunt gegevens lezen, maar films zal je er niet mee kunnen afspelen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen