enfield Geplaatst: 31 december 2011 Auteur Geplaatst: 31 december 2011 En ja hoor, ik werd eergisteren gebeld door een medewerker van CD. Mijn adres werd nog maar eens doorgenomen, terwijl ze dat natuurlijk al lang hebben. Ze zouden de CII module zo snel mogelijk toezenden.....had ik dat al niet een paar keer eerder gehoord? Ben benieuwd. Ik houd jullie op de hoogte.
anjajan Geplaatst: 4 januari 2012 Geplaatst: 4 januari 2012 Nouw ik ben ok al bezig om een nieuwe ci module tekrijgen maar ik ben al van af 12-12-11 bezig heb hem nu nog niet 04-01-12 als ik bel naar cd dan moeten ze hem steets versturen maar om dat niet als klopt volgens hun word hij steets geanulerd wat een klote bedrijf
enfield Geplaatst: 6 januari 2012 Auteur Geplaatst: 6 januari 2012 Eindelijk.. Vanmorgen 06-01 - ruim een maand na mijn eerste melding bij CD - kwam de CI+ module eindelijk binnen. Meteen in de Topfield gedaan en jawel, Eredivisie live 2 en TV Oranje - waar het uiteindelijk om ging- functioneren nu weer zoals ik gewend was. Het heeft even geduurd, maar uiteindelijk heeft CD gedaan wat ze hebben toegezegd, waarvoor mijn dank.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen